Jumaat, 12 Februari 2016

PENIPUAN SEDANG DI RANCANG








BUKAN BARU

TAKTIK LAMA


1.5 juta warga Bangladesh untuk PRU14? – Rani Kulup

PETALING JAYA : Aktivis selebriti, Abdul Rani Kulup Abdullah mendakwa kemasukan 1.5 juta Bangladesh untuk bekerja negara ini kemungkinan besar berunsurkan politik dan persediaan menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).
Presiden Pertubuhan Martabat Jalinan Muhibbah (MJMM) membuat tekaan itu berdasarkan desas-desus ketika Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) lalu apabila dikatakan 40,000 warga Bangladesh diberikan kad pengenalan untuk mengundi.
“Kita bukan menuduh tapi desas-desus ini yang kita dengar. Tapi tak mungkin benda ini boleh berlaku. Namun kita bimbang ini berlaku.


KAH KAH KAH
woit ini perit
kalau ayah rani pun sedar
kalau ayah rani rasa takut
ini sudah parah
negara ini dah jadi asing
bukan lagi tanah melayu
dah jadi tanah bangla
kah kah kah
yang bawa bangla
bukan orang lain
parti ketuanan melayu
kah kah kah
abis lingkup tinggal selipar
kah kah kah

LINGKUP PUP 




-------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau 1.5 juta ekor bangla ni jadi datang dan di jadikan rakyat malaysia .. maka nisbah lelaki jadi lebih besar banding pompuan .. malah nisbah terbesar didunia .. mungkin satu fuckwa akan digariskan pompuan bole kawin lebih.

Usop ali berkata...

hahaha mat setuju ngan panglimo potaseh
kah kah kah...

Awanama berkata...

Bangla ini semua tahu nanti jadi HANTU

Mat Bahalol bukan bodoh

Budak Jawa tu nak jugak jadi BOS macam Mat Bahalol

Tapi Melayu BODOH , apa boleh buat pun

Kepala Otak saja

Awanama berkata...

HANCOR UMNgOk..
Ckp bnyk..tak nak..
Cite bnyk..tak guna..
Nampak Bangla dkt Post undi..
Ramai2 buat gulai..
HANCOR UMNgOk..