Jumaat, 28 Oktober 2016

APA JASA SUAMI NAJIB?







A’udzubillahi minasy syaithonir rojim....
(Aku berlindung kepada Allah dari setan yang terkutuk)

NAJIB BAGI RM85 JUTA PADA PERMATA-ROSMAH...

Subsidi Tepung rakyat..
Subsidi Beras rakyat..
Subsidi Minyak rakyat..
Subsidi Gula rakyat..
Subsidi Elektrik rakyat..
Subsidi Minyak Masak rakyat..

DIHAPUSKAN !!!




--------------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Tengok MUKA tahu sudah isi hati nya

Kasihan RAKYAT jadi mangsa aniaya hidup papa miskin kedana

Salah RAKYAT juga akhir nya

Tanya ULAMAK jawab nya ALAMAK !!!!!!

Ini lah tanda akhir zaman kiamat on the way

panglimo potaseh berkata...

Jika tepung mahal makanlah nasik. Beras mahal tanamlah ubi. Minyak mahal naik ketatelapi. Rakyat tak perlu gula untuk jaga kesihatan. Elektrik mahal pasang pelita lagi romantik. Minyak masak mahal tak yah masak. Berapa kali aku nak ulang ni, subsidi ditarik bukan sebab Rosmah .. paham tak .. sok jika nak subsidi jgn undi UMNO, tu je .. paham tak .. tak paham-paham lagi cinabeng betoi.

Awanama berkata...

Tidak adil permata dapat 85j je. pas dapat 90j.
pokeMO1 betul

Kah kah kah

*
**