Jumaat, 28 Oktober 2016

SIAPA HAMZAH ITU?




JALAN HAMZAH

JaLan hamzaH berapa ringgit se pancut brooo, depan cut boLeh ke broi on SERAMBI MEKAH REMBAT TANAH

Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 10/28/16

-------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

"kegiatan seks haram". Macam mana nak halalkan? Bayar cukai?

Kah kah kah

*
**

Awanama berkata...

Beli SIJIL settle lah semua nya

Awanama berkata...

jalan hamzah je bukan gempak mana pun..kat kl ada lorong HAJI taib..lorong haji lagi tu..takda plak kecoh2 puak2 pas ni..kalo malu sgt, tukar je jalan hamzah ke jalan haji hadi..case close..takut la nanti pelacur2 tu...eehh..korang jgn main2, nama haji hadi ni ada mukjizat tau..letak je nama haji hadi terus tempat tu suci bercahaya wangi mewangi sewanginya bau duit yg tidak dpt menandingi bau2 yg lain..ana syor tukar nama jalan hamzah ke jalan haji hadi off jalan sembilan puluh juta...