Isnin, 19 November 2018

DI UKM BANGI







ESOK MALAM

HASUT DI UKM

Nak hasut apa lancau lagi der? Nk sruh dorang sokong bn ke apa habaq sat? Ke nk sruh dorg turun jalanraya sedangkan kau sendiri pun dah jadi tukang jilat. 
Lupa kot kata dulang paku serpih, kata kat ahmad mazlan sekarang kau yang lebih2.- dalam Dunia Ketiga jika pilihan raya boleh mengubah apa-apa telah lama pilihan raya diharamkan - Now dah berubah dan kami ni rakyat tetap sama susah. Lancau kaulah on 
MALAM ESOK DI UKM
Publish | Delete | Spam
hud ben
on 11/19/18


--------------

4 ulasan:

Pulut Panggang berkata...

Kahkahkah... Gilo ke geli ke hape, takkan nak melancau dengan parti reput lama lagi haprak... Swndiri lancau laaaaa

abu berkata...

susah hati tu ... nanti tak ada kerja . sekarang ke hulu ke hilir cari lubang .. cari lah lubang halal .. tak serik serik lagi ..

Awanama berkata...

Dia sedap la dapat macam2 bonus dari kerajaan PH.. makin teruk nasib rakyat bawahan, gaji dapat 2500 10 hb dah abis nk hutang siapa pun x dapat bagi.. ramai peniaga2 kecil-kecilan dah start tutup bisnes,lps ni peruncit lps tu pemborong.. lps tu krisis ekonomi la jawabnya..tapi dok cerita2 pasal najid pny telor la,rosmah pny nenen la, anwar pny anu la, sayfool pny jubor la, mahadir hero la, azmin steady la, rafizi sotong la, Dap bagus lah, Sultan zalim lah, ulama hinalah, TT la kiranya hero x didendang la sewaktu PRU14..kalau betul kenapa sampai skrg Madey atau Mat Sabu or Guan eng x pernah bagi penghargaan kat hishamudin Rais ni? Syok Sendiri ka dengan duit puluh ribu untuk bikin cerita politik panas and lucah ni? Sembang je lebih orang politik ni..klu ada krisis besar dia org seronok je lari tinggal kan negara pi menetap kat pulau2 lain atau dapatkan suaka politik.

Awanama berkata...

Setuju. Pak sham dah hilang arah nak dituju. Satu pun menteri india dan cina tak kena hentam oleh pak sham sejak tertubuhnya kerajaan baru. Kalau dulu tak sorang pun terlepas. Adakah mereka ini sempurna molek belaka? Atau pak sham sudah takutkah?