Isnin, 19 November 2018

NAK RIMMING


NAK RIMMING
Mcm planet of the apes.gibbon yg paling teruk kena londeh akan mintak macam macam benda.nak rimming la,nk swap, swing la.tp gibbon lain tak lawan sbb terhutang body,eh busy.bini out, baru bian nk out on 
JANGAN PLAY PLAY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/18/18


-------------

2 ulasan:

dr chenor berkata...

Sorry laa tt.
Kalo Pak Sheikh Brader Mat Songel nak diangkat jadi pm, tobat lahum gwa tak akan bagi undi lagi.
Gwa takut kalo zaman anak Pak Razak dikenali seluruh dunia sebagai kerajaan kleptokrasi, gwa tak sanggup nak lihat Tanah Malaya diperintah oleh kerajaan liwatokrasi anak Pak Ibrahim.
Habis hancus semua mat jambu kat Mesia ni.
Cukup laa tu.
Cari la calon pm yang lebih berseri lagi.
Brader dah krepot, dah takde seri lagi macam mopti negeri kasino tu.
No way brader.



Awanama berkata...

Apalah tt ni? Mula perangai ini lagi?