Isnin, 19 November 2018

PROJEK JALAN RAYA




PROJEK JALAN RAYA
celah mana yang kau cool pun aku taktahu. dulu kau yg beria cakap kerajaan tak boleh ditukar melalui pilihanraya. hasut org pi jalanan. now dh tukar jd cam babi jugak ni ape yg kau nk hasut lagi? yg kau cerita bab puki bab kote je xhbis2.. on HASUT JADI COOL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/18/18

Kal




---------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

yg penting matlamat united front berjaya.. klu najib still kat tpt PM ari nie... ko pun tak bley nak komen poyo mcm nie...
kita paham membuat correctional action bukan semudah membahan org...
teruskan melabun utk pemimpin2 tak sedar diri, terutama yg nak menjaga org melayu nie tt...
klu rosak melayu, boleh jd tebalik bumi Malaysia nie... mohon yg melayu bekerjasama, kasi tukar bekas lama, kpd bekas baru...

NoManNoCry berkata...

kahkahkah...tak payah nak merepek mcm rajaputar, lu org baik apasal meroyan kuat sangat ni ?...itulah, patutnya lu bertanding pru14 dah gerenti jadi yb, tapi lu takde telor n la ni dah jadi tak tentu hala !!!