Ahad, 12 Mac 2023

STRATIJI EKONOMI BARU


PM mahu lebih banyak majlis selawat, munajat

PERDANA Menteri Anwar Ibrahim menyarankan lebih banyak majlis selawat dan munajat dapat diadakan di negara ini bagi meningkatkan ilmu dan kefahaman mengenai agama Islam.

Beliau berkata program seperti itu juga dapat membantu umat Islam untuk mendekati Allah dan sentiasa mengingati kekuasaanNya. 

“Kita boleh ikhtiar, kita boleh merangka, kita boleh mengadakan strategi ekonomi, budaya, pemerkasaan pelbagai bidang tetapi kita harus bertawakal kepada Allah.

WOIT

INI STRATIJI

EKONOMI YANG BAIK

KAH KAH KAH

INI STRATIJI

TERKINI 

TER NOWW

 TER BARU

AMIN

WAJIB DICADANGKAN

PADA PARA KAPIR

DI WALL STREET

KAH KAH KAH

KITA REKRUT 

ALLAH

KAH KAH KAH

KHALAS

3 ulasan:

izzy berkata...

ini je ke...melahirkan lebih ramai pak lebai2 dan penghafal....

Tanpa Nama berkata...

Hanya org kencing tak basuh pipit je yang boleh persenda tasbih dan kalimah2 toiyibah.

Tanpa Nama berkata...

bro..bukan setakat program selawat malah menteri agama wajib adakan program diolog antara bangsa dan agama.pada ketika titah agong dipermainkan oleh agamwan dari agama PAS, menteri agama hanya berdiam diri. gua faham tugas klise menteri agama hanyala kuato haji.sehingga kini ada pegawai jakim yg fitnah anwar masih belum dihukum.fitnah agama berleluasa di tiktok,fb..tetapi tiada imbangan dari menteri agama yg tentunya bukan lepas SPM.takkan PMX yg mlawan atas fitnah2 agama.menteri agama dok diam main lato2 ke?kenapa wartawan tidak interview menteri agama ketika kes azhar idrus dan tauliah, kes zainul asri perihal fitnah massjid jadi tokong..menteri wajib lebih agresif kerana agama adalah jualan laris.melainkan menteri agama sekadar berpuas ati kerana dpt pencen menteri..mana menteri ketika krisis agama songsang berlaku..