Khamis, 20 April 2023

KAHWIN PAKSA



KAWIN PAKSA

AMIN 

Unknown commented on

 "BAZAR RAMADAN

 BANGSAR UTAMA"

Pemimpin DAP dan PKR melontarkan komen yang dianggap sebagai menghina parti UMNo (Melayu) itu. UMNo boleh buat ape sekarang.!?

uMNo boleh buat ape...gentel telo saja ler..!!! Kah kah kah

'Kita ini dalam kerajaan menumpang kasih saja. Dah ada dah, DAP komen tentang Umno, Umno komen tentang DAP", kata Tok Mat Hassan


“Kalau kita keluar esok pagi pun dengan 30 kerusi, kerajaan takkan tumbang,” kata Tok Mat dalam satu wawancara bersama Umno Online baru-baru ini.

“Sebab kerajaan ada 148 (kerusi). Tak tumbang, jadi jangan acah-acah. Orang tidak takut. Jadi berperangai helok-helok.”

Baru-baru ini, bekas naib presiden Umno, Ismail Sabri Yaakob menyifatkan keberadaan parti Melayu itu dalam kerajaan pimpinan Anwar Ibrahim sebagai “kahwin paksa”.

Jangan cerita mengenai hala tuju. Bila orang dah lemas tong taik pun depa boleh berpaut..mana ada hala tuju. Hala tuju dia (Umno) adalah untuk hidup menumpang kasih..!!

Katanya, keretakan dalam gabungan antara Barisan Nasional (BN)-Pakatan Harapan (PH) itu sudah boleh dilihat apabila sekurang-kurangnya dua pemimpin kanan Umno Johor menegur beberapa pemimpin DAP dan PKR kerana melontarkan komen yang dianggap sebagai menghina parti UMNo (Melayu) itu

Tiada ulasan: