Khamis, 20 April 2023

PEGAWAI KERAJAAN TAK BERUBAH


KERAJAAN BERTUKAR

PEGAWAI KERAJAAN

TETAP SAMA

KHALAS


Unknown commented on
 "PENCURI MENGANCAM KITA !!!"

Ingat ingat selalu, PM boleh tukar, Munke boleh tukar dengan kuasa undi rakyat tapi kaki tangan kerajaan tak boleh, siapa pimpin perangai mereka sama seperti dahulu kala, sama jalan sama berdiri ikut masing masing cara kah kah kah begitu ramai berbaris di imigresen berbaris di JPN, berbaris di semua kaunter kerajaan setiap waktu bekerja tetapi cara kerja masih sama dok tahap lama lagi kah kah kah boleh tak kita undi lilih pengarah pengarah punya kah kah saja tanya jangan marah, kalau marah batal puasa woit

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baru Hari ini setelah 22 tahun 22 Bulan berkuasa telo atok tak goyang lagi.. kah kah kah

Dalam perkongsian bertajuk ‘Cari Gaduh’ menerusi Facebook petang ini, Dr Mahathir berkata, tindakan saman diambil kerana Anwar masih meneruskan fitnah terhadapnya walaupun selepas berjaya menjadi Perdana Menteri.

YESS pertarungan battle of Barua DAP@Lee Kwan Yew dah dibakul sampahkan Vs Barua Lee Kwan Yew yang baru...

Mana mana barua DAP@ LeeKwanYew yg melingkup nanti kita hanyutkan ke Pulau Batu Putih nnti..!!

Haaahh orang Melayu' skliannn tepokkkk Dan batu api kan barua DAP@ LeeKwanYew ini

Mahathir akan meneruskan tindakan undang-undang terhadap Perdana Menteri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan menuduh bekas perdana menteri itu mengumpul kekayaan peribadi semasa berkuasa.

“Tun (Mahathir) telah mengarahkan kami untuk meneruskan tindakan di mahkamah. Ini membuktikan bahawa Anwar tidak memohon maaf atau menarik balik kenyataannya.

Apabila dia dah jadi Perdana Menteri, dia masih teruskan fitnah. Jadi Atok minta tarik balik dan jika tidak Atok ambil tindakan undang-undang.

Itulah yang saya lakukan. Jadi siapa yang cari gaduh? “Bagi Tun, ia adalah pembohongan oleh perdana menteri,” kata peguam Mahathir,

Pada orang Melayu' Mari kita ramai ramai tepokk tangan Dan Laga laga kan semua barua barua DAP@ LeeKwanYew ini sampai lunyai...

PRN June 2023 nanti Maka semua saki Baki barua barua LeeKwanYew@DAP orang Melayu' hapuskan semua barua ini secara total..!!