Jumaat, 19 Mei 2023

SENJATA IKLIM ATAU HANYA TEORI


SENJATA IKLIM

ATAU HANYA

SATU TEORI

AMIN

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HAARP punca cuaca tidak menentu bukan fenomena alam.

Asia Pacific pentas Utama dunia Abad ke 21. Kekayaan ekonomi peningkatan faraf hidup dan teknologi terkini sedang meningkat drastik. Tak hairan sekutu USA China dan Russia sedang berusaha menguasai Asia Pacific.

Sabda Nabi sesungguhnya kamu berada di pertengahan lapisan langit.. Cahaya radiasi ini lah HAARP tarik untuk musnahkan bumi. Research centre dari Mesir Dr Baser Sayet

https://vt.tiktok.com/ZSLeaUsv5/

Sebalum ini taufsn Katarina, Sally Emily dsb nya selalu melanda Miami Florida, Bermuda dan Amerika Latin. Tiba tiba lansung tiada taufan tornado kategori F1 melanda kawasan tersebut.

Cuaca tidak menentu panas, kering hujan lebat ribut petir dan gempa bumi banyak berlaku di Asia Pacific. Tentera USA berkubu di Filipina Dan Taiwan kesan kebangkitan China dan Russia.

Dr Rosalie Bertell, dalam bukunya bertajuk Planet Earth: The Latest Weapon.. Ko orang pi cari Dan baca buku ni... Kat Malaysia buku macam ni tak hado.. begitu jugak buku Jalalluddin Ar Rumi... Buku kisah cinta berancuk nak bercitot bersepah kat Mesia..!!

Mulai cuaca tak menentu masa kini taufan Katarina, Emily, Sally dll taufan kategori F1 akan berlaku di rantau Asia Pacific bukan di Bermuda, Florida Jamaica Atlantik lagi...Cuaca panas sejuk hujan banjir ini baru permulaan ... Tornado F1 dan gempa bumi... Tungguuu yer pada manusia yang tak berilmu ...!!