Jumaat, 19 Mei 2023

HAARP - SENJATA IKLIM


HAARP 

SENJATA IKLIM



Unknown commented on
"AMARAN UNTUK KITA SEMUA"

HAARP punca cuaca tidak menentu bukan fenomena alam.

Asia Pacific pentas Utama dunia Abad ke 21. Kekayaan ekonomi peningkatan faraf hidup dan teknologi terkini sedang meningkat drastik. Tak hairan sekutu USA China dan Russia sedang berusaha menguasai Asia Pacific.

Sebelum ini taufsn Katarina, Sally Emily dsb nya selalu melanda Miami Florida, Bermuda dan Amerika Latin. Tiba tiba lansung tiada taufan tornado kategori F1 melanda kawasan tersebut.

Cuaca tidak menentu panas, kering hujan lebat ribut petir dan gempa bumi banyak berlaku di Asia Pacific. Tentera USA berkubu di Filipina Dan Taiwan kesan kebangkitan China dan Russia.

Sesiapa yang menguasai cuaca mereka akan menguasai dunia. Eastland mengemukakan laporan rahsia Pentagon, HAARP. Eastland sengaja menegaskan: "Ia boleh mengubah cuaca di kawasan tertentu, musuh menghadapi keadaan cuaca yang sangat keras dan juga boleh membuat musuh tidak boleh mengambil apa-apa tindakan balas.

Teknologi dalam persenjataan dan peperangan baru ini berteraskan apa yang dikenali sebagai elektromagnetik scalar, iaitu gelombang tenaga yang mudah tetapi begitu berkuasa sehingga menjadikan senjata nuklear ketinggalan zaman. Secara ringkas, formula terkenal Albert Einstein e=mc2 kini mempunyai saingan lebih hebat iaitu e=tc2.

Hujan tiruan, kabus tiruan dan anti-kabut, kilat tiruan, taufan kesan tiruan, teknik-teknik ini sama ada sebagai seorang awam, juga sering digunakan cara-cara berperang cuaca.

Peperangan cuaca dalam sejarah, terdapat tiruan skala menjejaskan teknologi cuaca tempatan yang digunakan di medan perang, berasal dari Perang Dunia I, Perang Dunia II, telah mencapai kemajuan besar ke. AS kajian tentera "penggerak dan penggoncang" teknik makmal iklim, setakat ini

Kewujudan senjata dan peperangan baru ini dinyatakan seorang saintis dan aktivis nuklear terkemuka, Dr Rosalie Bertell, dalam bukunya bertajuk Planet Earth: The Latest Weapon of War yang diterbitkan pada 2000.

Bumi akan digunakan sebagai senjata pada alaf baru iaitu dengan menggembleng kuasa alam semula jadi untuk peperangan.

Senjata elektromagnetik ‘mempunyai keupayaan untuk memancarkan ledakan serta kesan lain seperti cetusan gempa bumi merentasi benua terhadap mana-mana sasaran di dunia ini dengan kekuatan yang menyamai beberapa letupan nuklear yang kuat.’

Katanya, sejak 40 tahun lalu, tentera AS sudah melakukan uji kaji terhadap atmosfera bumi dengan menggunakan gelombang serta bahan kimia iaitu cubaan untuk memusnahkan lapisan ozon di ruang udara kawasan musuh, sekali gus merosakkan tanaman dan kesihatan manusia menerusi pendedahan sinaran lampau ungu matahari.

Pada Disember tahun sama, Dr Bertell mengejutkan peserta Perhimpunan Kesihatan Rakyat di Dhaka, Bangladesh, apabila beliau mendedahkan bahawa ‘senjata terkini dalam persenjataan tentera AS ialah bumi dan cuaca akan menjadi antara senjata pemusnah terburuk menjelang 2025’.

Mulai cuaca tak menentu masa kini taufan Katarina, Emily, Sally dll taufan kategori F1 akan berlaku di rantau Asia Pacific bukan di Bermuda, Florida Jamaica Atlantik lagi...Cuaca panas sejuk hujan banjir ini baru permulaan ... Tornado F1 dan gempa bumi... Tungguuu..

Beliau merujuk bagaimana gempa bumi dan tornado yang dicipta akan menyebabkan kemusnahan terhadap sesetengah negara dan rakyat negara terbabit.

Fikir fikir dan renungkan sesiapa menguasai cuaca dunia mereka menguasai dunia ini...!!



Tiada ulasan: