Ahad, 25 Mei 2014

KONTREKTOR MELAYU BUMIPUTERA ISLAM




CONTOH TERBAIK
KERJA SENI
KAUM BUMIPUTERA MELAYU ISLAM
KAPIR YANG MAKAN BABI
TAK PERBAH BUAT MACAM INI


MELAYU JUAL KONTREK
Tuan TT...FYI mengikut polisi kerajaan kebanyakan projek2 kerajaan harus diberi kpd syarikat bumiputra. Tujuan nya utk melahir usahawan bumiputra serta utk mengurang jurang ekonomi antara kaum bumi n non bumi..tapi yg harajadahnya..yg dpt projek tu bukan syarikat kontraktor bumi yg boleh buat projek...tp diberi kepada syarikat2 yg xboleh buat tp kuat connection politik atau dikusai org politik..ambik jln mudah...sub kerja2 tu kpd syarikat cina.

 Dpt la komission 5%. Lepas tu syarikat cina ni subkan lg ke syarikat cina yg kecik2 pulak dh berlapis2 sub nye. Jd bila dh byk sub..projek pun jd berasap..cut conner here n there...itu lah kualiti yg kita dpt..sampai bila pun melayu xmaju...lg ketuanan melayu lg kuat sub..alibaba tu jenayah utk kontraktor biasa tp halal utk org politik n kerabat raja...phuiii.. on PERGI MAPOOOSLAAAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/24/14

KENA KELENTONG
aku kontraktor bumi. dah 4 tahun kerajaan tak pulangkan retention sum wlp surat cpc, cmgd dah keluar. kerja vo semua approve. bila claim kena reject konon tak ada dlm kontrak. aku kena naya dgn pegawai melayu. ada sapa boleh tolong??? on PERGI MAPOOOSLAAAH



---------

1 ulasan:

Awanama berkata...

bangang punya TT..tak pandai baca Semiotik..
kah kah musim PRK nie ?..DAP sinonim dgn CINA sinonim dgn BABI..
nanti "tawaq" pula ilmu kebal..pahlawan Melyu Pasir salak..
Cheese Panda halal kot..
kahkahkah