Isnin, 1 Februari 2016

PAK ABU DAPAT TEKANAN KE?









PAK ABU

BERSARA

TUTUP CERiTA

Abu Kassim tidak sanggup ambil tindakan, rela bersara

Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Abu Kassim Mohamed rela bersara daripada mengambil tindakan ke atas pegawai yang selama ini mempertahankan kebebasan SPRM.
 
Melalui kenyataan media yang dikeluarkan untuk edaran dalaman sahaja itu menyatakan berdasarkan pengalamannya, beliau mengetahui pegawai SPRM menjalankan tugas dan tanggungjawab dengan profesional.

“Berdasarkan pengalaman saya lebih 30 tahun dalam bidang pencegahan rasuah, saya tahu yang pegawai-pegawai SPRM sentiasa menjalankan tugas dan tanggungjawab mereka dengan profesional.


KAH KAH KAH

woit
ini mimpi najib
memang najib mahu
pak  abu bersara
bila pak abu bersara
semua tutup cerita
sembahyang hajat ke
buat kenyataan akhbar ke
buat pc ke
semua dah tak jalan
kah kah kah
pak abu sakit pinggang
ada orang tekan ke?
kah kah kah

 0
TERUS LAGi




-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Pak abu bersaro...ramai yg nak apply jadi cif sprm...sonang jo kojo ea kan... alah ciun2 si badak jo, bukan nyo kono cebok buntut ea, lopeh ciun tu kalau tak sodap raso ea, ludahkan balik ayer liur nun... yg ponting jgn nak miang2 stim...ha tu tak bulieh...itu rasuah namo ea...cif tak bulieh makan rasuah...ha ha gumbira2

Awanama berkata...

alaa bahrin due ekor bini die ade.. sibuk2 nak jatuhkan Najib.. last2 bini die kantoi..
SPRM jadi alat perkakas utk jatuhkan org2 UMNo sbb UMNO bodoh masa isi SPA bukan nak tapis jembalang sial PR bersepah2 kelaparan nak jd staf makan gaji buta

So jembalang bila dpt tuan.. dia makan tuan dia balik.. Najib mmg bersih sbb istilah derma jadi rasuah ini ialah org2 yg sakit jiwa xdpt gengan duit.

Kalau Raja Saudi yg beri.. utk apa lagi nak rasuah? mana bukti ia rasuah? takde bukti rasuah memang bersih dari rasuah lah.

puak2 jembalang mcm admin blog ni meroyan giler. Xdpt nk berhujah dgn org tak waras.. benci punye hal.. boleh jd anjing gila yg terkam tuan!

Awanama berkata...

Ada MASYOOOKKKK

Mana ada FREE punyea

Kan Melayu Melayu tu

Awanama berkata...

cis..gua ingat pak abu saari sungip yg digantung oleh pas sampai sekarang..mana berani nak lawan tokey bro..sdgkan mufti yg dijamin syurga pun takut ni kan pulak org biasa.tak caya tanya tuan penasihat hadi sotong..dlm serbannya ada list ahli2 syurga..