Isnin, 1 Februari 2016

JUAL AYAM JUAL AGAMA




JUAL AYAM

orang china 
jual ayam di pudu
dengan katil
orang melayu lagi hebat
jual ayam
dengan al-quran
 KAH KAH KAH







-----------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau air mineral kafir harganya 70 sen sebotol kecik .. lepas di bagi doa dengan Pak Ostad harganya jatuh pada RM4.50.

Kalau ayam yang dah di terapikan dengan ayat suci al-quran, berapa lak sekilo. Menarik nih. Tak de plak tulis dalam kertas tu.

Nazrio berkata...

Mudah menghafaQ Dan menghafai QurAn makan Ayam ni...Ahmad MasLan BoLeh try sebeLum hafaL sifir 3

Awanama berkata...

malaysia ni lebih arab dari arab..makanan sume halal halal belaka.dgn mknan halal, hati terang hati suci..hati suci dpt cahaya dari langit..mekah madinah tu tanah kenabian, skarang pemegang kunci mekah dan madinah sedang sibuk mbunuh rakyat tak berdosa.makanan halal tp tak bole cipta teknologi, mknan halal tp cuma tahu bab hukum je.ketika gamba viral najib mkn daging wak lu ops silap wagyu dulu, pasai apa tak tanya hukum..lembu tu diberi minum beer lg..barangkali, babi kalo didgrkan quran, dimandikan atau disamakkan dgn air tanah 7kali seblm dikorbankan, mungkin ada faktwa hukumnya halal..dgn itu, dpt la kaum muslimin muslihat masuk pasaran babi tanpa was was..baru la bole blumba dgn cina dan amerika..nntkan burger bacon buatan islam.yg penting masuk islam, ada 2kalimah syahdah , kemudian kalo myamun ke merompak ke sume halalan toyiban sb nnt diakhirat, mrk ni akan dicelup2 dineraka sblm masuk semula ke syurga..tak mcm cina dap.cina dap tetap jd bahan bakar di neraka nnt walaupun berbudi kpd org islam..

Awanama berkata...

Melayu ni.. buat apa2 pun.. nak kene combine dgn agama.. tujuannya untuk bagi nampak suci seholier than thou.. utk dilihat dia islamik.. yg paling penting dapat membodohkan orang lain sambil berniaga berbuat duit..

Hang pun boleh jual bulu peliaq hang jugak TT..habaq kata peninggalan rasulullah.. tobat melayu dtg kerumun sampai kiamat.. melayu ni pekak.. tak reti studi..tak reti baca.. menganga saja 24 jam..janji boleh kutip duit derma orang ramai..

Awanama berkata...

Jual jual agama tak boleh buat duit pon

CINA INDIA tak beli

Harap saja pada Melayu

Orang Orang Melayu papa kedana miskin mana beli banyak pon

Bahalol saja