Isnin, 1 Februari 2016

SATU LAGI PADAN MUKA







SATU LAGi

PADAN MUKA





1 Februari 2016
ALOR SETAR - Puluhan kain rentang menyatakan sokongan terhadap Menteri Besar, Mukhriz Mahathir di sekitar bandaraya ini lesap dipercayai dicabut pihak tertentu.


KAH KAH KAH

woit
bagi depa sedar
selama ini yang kena
pakatan harapan
yang kena NGO
sekarang hang baru sedar
dulu hang yang suruh
sekarang kang kena sendiri
kah kah kah
0
PADAN MUKA




-----------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Padan muka Madey dulu hang kenakan orang, padan dengan muka hang .. tapi anak hang tu apa pun dia lebih baik daripada Najib. Pertamanya dia masuk sekolah asrama biasa je, ambik SRP,SPM .. Najib dari kecik dah duduk obersee, asalnya cakap Melayu pun tak tahu. Keduanya Chedet sampai sekarang rambut lebat, tapi hang sejak dulu ada 32 helai rambut je, dah tentu perangai putar alam yang ada dalam kepala bapak hang takde dalam kepala hang.

Awanama berkata...

anak bapak..nnt dia bgtau bapak nnt..baru korang tau..madey ada kaki pukul gaib..walaupun najib dok oversea, tp sekarang najib sudah hafaz hadis walupun berbuih air liur mgalir keluar ketika myebut hadis2 sahih.dulu yg dok pekena mahatir ni pun bapak najib gak..tu yg terselamat menteri dari nahas helikopter tu..kamudian zaman madey, yahya mati helikopter, zaman najib,jj mati helikopter..bapak najib bapak buku hijau, meday bapak pbangunan sampai bole tanam padi atas bumbung flat.najib meneruskan legasi razak madey..madey top dioversea sb berani jd ayam jantan berkokok kuat bertaik diekor..najib lg hebat, bukan setakat gst, buka stakat tppa, malah mempariahkan negara msia..ni bg mensetarakan keadaan kepariahan madey dikerala dgn msia..selain dipariahkan najib, dgn penasihat sotong maka msia wajib di arabkan, dijubahkan, dserbankan dan dihududkan agar tuhan sekalian alam meyelamatkan msia dari balak musim banjir...

Awanama berkata...

Kepala Otak kan

Awanama berkata...

Semua ni dipanggil karma lah