Isnin, 1 Februari 2016

TAHUN BARU CHINA MALAP







KRISiS MAKiN

JELAS
 




Bujet ketat raikan Tahun Baharu Cina ketika ekonomi merudum
 
Prestasi ringgit yang lemah, kos sara hidup melonjak tinggi dan jangkaan ekonomi akan terus merudum mempengaruhi perayaan Tahun Baharu Cina yang semakin menjelang dengan ramai masyarakat kaum Cina memilih untuk meraikannya dalam bajet terhad dan ketat tahun ini.
 

KAH KAH KAH
woit
berita buruk
kah kah kah
berita amat buruk
kah kah kah
berita yang lebih buruk
akan sampai - xda yamseng
kah kah kah


KAH KAH KAH



















--------

2 ulasan:

Awanama berkata...

ni terbaik..epf potong cuma 8percent sb nak cairkan ekonomi yg dah iceberg..dgn adanya gst, ada kenaikkan tol minyak dan mcm2 kenaikkan maka, warga msia wajib belajar behemah..simpan duit, kemudian beli saham lemak babi, kmudian hasil saham tu dizakatkan kmudian suci la harta2 itu..kurangkan mbeli, masak la mcm ahmad maslan..gerenti ekonomi akan terus beku..ada kata ekonomi teruk sb minyak jatuh..yg jatuhkan minyak ialah saudi sb saudi mgandakan pengeluaran walaupn harga minyak terus jatuh.warga minyak ialah opec.msia ahli opec,nape msia tak bangkang kat saudi.rega minyak dunia naik, minyak msia pun naik, rega minyak turun tp minyak msia tak turun mgikut harga sepatutnya..sume ni satu perancangan dan bukan kebetulan.kalo madey tak sapu duit2 tabung secara akta kononnya myelamatkan company kroni, pasti duit 433b defisit bole myelamatkan negara..namun, keutamaan bagi monkey2 adalah menyelamatkan ank bini mgunnakan duit rakyat.ini bersesuaian dgn hadis, selamatkan la diri sendiri, isteri2, anak2 dan ahli keluarga kamu dari api neraka..sesunguuhnya para menteri2 monkey2 melaksanaka hadis dgn cepat cekap dan amanah kpd pelembagaan penyamun2..kurangkan benlanja dan ekonomi akn jd iceberg -100`celcsius...

Awanama berkata...

berita paling buruk...ang pau tak ada... cina kemut x bagi ang pau...jadi mat pau kering kontang...nak.pau pi kat jib...kepala pau masih ada kah kah kah