Isnin, 1 Februari 2016

APA HUKUM TENGOK PORN?














APA HUKUM

 













apahukumnya
tengok filem porno
dalam hotel di german
atau tengok filem porno
di rumah di temerloh

adakah beza tengok
di munich german
dengan tengok di temerloh

saje tanya
nak tahu fukwa
jangan marah
nanti keluar fukwi

NOTA:
pertanyaan ini
tak ada sangkut paut
dengan saifuddin abdullah
-----------

12 ulasan:

Awanama berkata...

Ada PATIN banyak lah kalau tengok kat GERMAN

Kalau kat TEMERLOH semua PATIN masok SERBAN

Kena tanya KIYAI AL PATIN AL PORNO lah.....

Awanama berkata...

Omak aii, camtu punyo tonggeng...tok lobai bapok pun buleh stim, yo lah hukum totap hukum, budak tadika pun tau haram sementaro bolum bersunat...masalah ea iblis tak kiro ekau urang biaso ko ostad ko...klu dah sunat tu mmg goli goloman bondo tu, sobab tu kito jangan mandai2 ngaku ulamak....tapi perangai selisih maklaikat 44, meh le kito buat rosmi padi...omak aii pandai gak den bersyarah, tapi den bukan ostad

Awanama berkata...

Bagi wa hukumya berdosa utk rakyat biasa tapi untok menteri errr tanya noh gendut...utk ostad lak, Jika ostad tu sama bau atau sekutu umno tu pun kena tanya noh gadut kah kah kah

Awanama berkata...

Hukumnya harus selagi kontol masih berfungsi

panglimo potaseh berkata...

Apakah hukom nya tonton filem ngentot berbahasa Jerman, bahasa yang kita sepatah haram pon tak reti .. mungkin makruh kot, sebab tak faham bahasanya .. atau mungkin diberi pahala kot sebab tujuannya nak belajar bahasa Jerman.

Awanama berkata...

kalau tengok sambil pakai serban pula, macam mana? kah kah kah

Awanama berkata...

Kes jerman tu nak kena usung tilam, selimut, katil tak untuk cari dna.

Abdul Said berkata...

Hukumnya: Terangkat jubah!!! Itu kalau pakai jubah sahaja!!

Awanama berkata...

Ko punya libas TT... memang power... TT penonton porno ni pun dah terbitkan buku tak tau ke...

Awanama berkata...

Yg tengok porn kat german tu pakai serban besar ke? Tanya jer jgn marah.

Safwan_Mokhtar berkata...

Nasrudin tantowi bertukar mnjadi nasrudin pornowi

Awanama berkata...

Tengok filem porno dlm hotel di jerman bermakna tidak patriotik krn perbuatan tu mengalakan cairan dana keluar negara. Tengok porno kat rumah di temerloh lebih baik sebab cairan dana keluar dlm kelambu saje, sambil menjana kemampapan aliran dana tempatan.