Jumaat, 28 Oktober 2016

MALAON INI TAK FAHAM






MALAON INI

TAK FAHAM

BUKAN PELACUR

HALAL HARAM

ISUNYA PELACUR

MASIH RAMAI

DI SERAMBI 

MEEKKOH



Shisha pun haram di Kelantan apatah lagi pelacur, kata exco

 | October 28, 2016
Abdul Fattah Mahmood berkata sesiapa yang ada keraguan dan bukti kukuh berhubung aktiviti pelacuran di negeri diminta buat laporan supaya tindakan segera boleh diambil.





PETALING JAYA: Exco kerajaan tempatan, perumahan, kesihatan dan alam sekitar Kelantan berkata kerajaan negeri mengharamkan semua aktiviti maksiat termasuk judi dan pelacuran, malah menghisap shisha juga satu kesalahan.
Tuan Lebai Abdul Fattah Mahmood berkata pihak berkuasa sering membuat operasi membanteras gejala itu dan setakat ini ia sudah lama tiada di negeri itu.
Beliau berkata mana-mana pihak tidak seharusnya membuat dakwaan wujudnya aktiviti pelacuran di negeri itu jika tidak mempunyai bukti yang kukuh.

AMBO TOK RISAU

SEMUA DEK

TUTUP  AMBO

LEH GI KOCOK

GOLOK 



---------------

4 ulasan:

kiedentech berkata...

Malaon ni bangang, bodoh dan tongong tugas membuat siasatan kerjaan negeri apabila laporan dibuat samada melalui laporan polis atau media massa buka orang yang membuat laporan kerana orang membuat laporan tiada kuasa membuat siasatan seterusya membuat dakwaan akhir sekali menghukum individu tersebut

Tanpa Nama berkata...

Dapat SIJIL lah tuh

Ada SIJIL baru boleh niaga kan

Biasa lah

Berapa mau.....????

Tanpa Nama berkata...

Kelantan itu bersifat dua alam tuan TT: Serambi Mekah dan Balkoni Neraka. Populasi tok lebai dan banduan paling top ngetop kat Malaysia. Juga, pasal Sinar Harian pecah lobang port tok lebai cari lobang pancut?????

Tanpa Nama berkata...

yg bahaya bukan pelacur jual pantat utk cari makan..yg bahaya adalah ulama yg melacurkan diri demi wang rm90juta dan keserakahan syurga bidadari..ulama yg melacurkan diri bukan saja bole dpt 4 pantat, malah ulama melacur juga membunuh warga asal yg hidup dihutan buatan tuhan dengan memakai tanda nama (name tag) wali tuhan atau wakil tuhan..nama kawan gua ialah waliyullah, beliau adalah india yg convert islam,walaupun nama waliyullah tapi bukan puasa dia convert selama 30hari utk makan disiang hari..apapun, namanya tetap wali..tunggu dan lihat masa pru nanti, berapakah keberanian warga2 ore kito ini menukar kerajaan..