Rabu, 16 Jun 2010

SYARIKAT BUMIPUTERA DI JAMIN RUNTUH !




SYARIKAT BUMIPUTERA BERMOTTO: DIJAMIN RUNTUH



TELAH RUNTUH


SEDANG AKAN RUNTUH




KONTRATOR STADIUM GONG BADAK BINA ISTANA BARU- mkini

Kelamatan matan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong bakal dalam keadaan berbahaya, kata ahli parlimen Taiping, Nga Kor Ming kerana seorang daripada kontraktor yang dipertanggung-jawabkan membina laluan ke istana baru itu adalah kontraktor yang sama membina Stadium Gong Badak di Kuala Terengganu yang runtuh tahun lalu.

Pada kejadian itu, struktur bumbung Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin yang bernilai RM300 juta itu runtuh, kurang setahun selepas siap pada 2008 dan digunakan sempena Sukan Malaysia Ke-12 (Sukma) yang Terengganu menjadi tuan rumah. Ia kini tersadai tanpa sebarang usaha pemulihan.

KAH KAH KAH…

woit… BETUL TIDAK RAMALAN TUKAR TIUB… kah kah kah…

kah kah kah… BILA ISTANA INI AKAN RUTUH… kah kah kah..

woit…. MACAM MANA KONTREKTOR INI DAPAT PROJEK… kah kah kah…

kah kah kah… CUBA SELIDIK…. MESTI KRONI…kah kah kah..

kah kah kah… MESTI SUB CON PADA CHINA… kah kah kah..

woit… TAK PERCAYA…. SILA SELIDIK… kah kah kah

kah kah kah... MOTTO SYARIKAT INI : DI JAMIN RUNTUH!... kah kah kah

woit... SYARIKAT YANG SAMA JUGA YANG BUAT JAMBATAN GANTUNG SATU MALAYSIA DI KUALA DIPANG...kah kah kah

6 ulasan:

Lang berkata...

bila runtuh tu baru kontraktor zaman moden... kontrektor zaman dulu buat bangunan boleh tegak sampai ratusan tahun... rugi... tak dapat bangunan baru sbb masih tegak berdiri....

org meniaga mana buleh rugi... kalau rugi bukan meniaga namanya... itu kebajikan...

kahkahkah

mosabit berkata...

elok juga...

selagi syarikat macam ni bersekongkol dengan umco...
maka nanti umco dijamin runtuh....

kalau umco taknak runtuh.. sila ambil tindakan keras macam kepala penguin malaysia one kepada semua syarikat runtuh tu...

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

ni syarikat AZRB....Ahmad Zaki Resources Berhad....
aku penah wat kajian pasal marketing sykt ni wktu blaja dulu....
mmg sykt kroni pon...totally malay..byk giler cbg bizz dlm AZRB ni especially dlm property la...ader gak terlibat dlm offshore,hiway etc..

Tanpa Nama berkata...

AZRB? alamak... kompeni ni juga tengah buat ofis aku nih? minta-minta jgn la runtuh nanti...

Tanpa Nama berkata...

Sapa2 bumi yang nak dapat banyak projek
sila buat bangunan runtuh

Kalau kat negara china dah kena hukum tembak kontrektor macam nih

Tanpa Nama berkata...

aku setuju kontrektor ini yang bina ihtana tersebut
aku sangat setuju
aku sangat setuju
aku sangat setuju
aku sangat setuju

aku setuju sangat
sebab aku tak duduk di ihtana itu
sebab kawan2 aku tak duduk di ihtana itu