Jumaat, 13 Julai 2012

LAGI KESAH MAT SAMURAI DAN MINAH NINJA




SOALAN UNTUK KURUN INI

selalunya kalau ada kereta pecah
yang tunjuk keganasan pasti ada gambar

pelik di beritakan awal lagi
ada beberapa kereta pecah
tapi satu gambar pun tidak
di lihat

salah skrip
atau salah pengarah
kah kah kah


MINAH NINJA


PELIK KUBUR TAK ADA GAMBAR
terkini..ternow... sebahagian petikan dari Agenda Daily tentang mamat samurai tu "Kamal yang berasal dari Kampung Lindungan Jaya PJS Selangor semalam dikebumikan di Tanah Perkuburan UPM Serdang selepas selesai bedah siasat di Hospital Kuala Lumpur. Difahamkan, tiada saudara mara yang menghadiri pengkebumian tersebut, kerana dilarang oleh isterinya. Motif larangan tidak pulak diketahui kenapa. Jadinya, jenazah beliau disempurnakan oleh pihak polis dengan bantuan kakitangan UPM.

" apa maknanya ini?ini bermakna sesuatu telah dirancang,saudara mara bahkan orang kampung tak dibenarkan menghadiri pengebumian mamat samurai ini,hanya isterinya dan pihak polis serta kakitangan UPM...apa maknanya ini?ini bermakna,kejadian itu telah dirancang,ini bermakna mamat itu masih hidup..mungkin mamat itu sedang berada diluar negara? petanda besar ini adalah untuk mengolah persetujuan orang ramai untuk membuat satu akta baru mungkin akta internet dan komunikasi,atau akta jangan menentang atau nak See more...
By Hamidi Fizie Bin Ahmad on LAWAK SUWEY NAJIB on 7/12/12



siapa kata mamat ngamuk nie pengikut ajaran sesat ha? JAWI, JAKIM, Mufti atau Polis Raja Di Malaysia? aku komfius la....
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/13/12

Tukar Tiub pun gagal nampak lagi satu kekantoian - dilaporkan terdahulu Khalil Afandi ni umur 47. Sekarang ni keluar konon abang dia tapi lihat laopran, umur 45. abang lg muda dari adik?? adakah ini salah lapor atau satu lg kekantoian skrip? p/s: adakah Joe ini ialah Uncle Pet yg memainkan watak baru? kah kah kah
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/13/12

Kalau tgk jaya punya friends ni pun ntah mamat negro mana-mana.. https://m.facebook.com/friends/?id=100003857930334 https://www.facebook.com/jaya.negara.10?sk=friends Tokan mat black ka Sapo ajo la dia ni..
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/13/12

logik jugak kalau teater ni tujuannya untuk kasi cina takut. untuk ingatkan cina yg 13mei bakal berulang kalau BN mampus. apa punya lancau laa teater ni. lain kali kasi nampak real laa. tembak laa kat kepala kasi bersepai otak. baru real.
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/13/12

Wahh.. Puan Ainon pun masuk sini.. Biar betik?? ;)
By Anonymous on BETUL KE MAT SAMURAI ITU MATI? on 7/13/12

"Dia berkata adiknya telah hilang selama bertahun-tahun dan hanya muncul kembali di rumah keluarga baru-baru ini" kemana dia menghilang? jeng jeng jeng..
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/13/12


Abg lancau...umur blog eh 47, umur abg 45,, mazhab apa diarang pakai neh
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12

MENTAL PULAAAAAK
Amuk di JPM, kes mental bukan politik, kata Dr Agus (Malaysian Insider) July 12, 2012 KUALALUMPUR, 12 Julai – Penganalisis politik, Prof Madya Dr Mohammad Agus Yusoff meminta semua pihak agar tidak mengaitkan insiden mengamuk di kompleks JabatanPerdana Menteri (JPM) Isnin lalu dengan politik walaupun seolah-olah ia kelihatan berunsur tekanan politik.

Menurut beliau kesmengamuk sedemikian berlaku akibat daripada tekanan hidup yang tinggi tanpamengira fahaman politik yang dianuti. “Orang mengamuk ada di mana-mana. Pada saya iatiada kaitan, kalau kita hendak katakan ia soal politik atau apa… janganlah perkara ini dipolitikkan.

“Hal ini menggambarkan betapa teruk masalah psikiatri di kalangan rakyat yang perlu diambil perhatian oleh kerajaan untuk mengatasinya,” kata beliau lapor Sinar Hairan. Menurut pensyarah UKM itu, kes iniberkemungkinan besar lelaki yang mengaku dirinya Imam Mahdi itu mengalamitekanan hidup yang tinggi. “Itu hasil daripadatekanan yang dia hadapi. Maka itu yang dia buat. Dia sesat, dia tertekan dandia tiada fahaman politik apa pun,” ujar beliau.

Malah, pensyarah dari jurusan sains politik dariUniversiti Kebangsaan Malaysia ini memberi ingatan supaya tidak semua perkara dipolitikkan. “Ini adalah kes yang terasing, kita terimalah seadanya begitu,” ujarnya. Sementara itu, menurut Prof Dr MohamadHussain Habil, Pakar Psikiatri Fakulti Perubatan Universiti Malaya, berpendapat bahawa perbuatan Khalil Afandi Abd Hamid, 47, jarang berlaku ke atas individu yang mempunyai masalah mental seperti merancang perbuatannya terlebih dahulu.

“Khalil seolah-olah telah merancang perbuatannya menerusi entri blog di jayanegara1234.blogspot.com dan perbuatan seperti itu jarang sekali berlaku ke atas pesakit mental. “Ini kerana pesakit mental biasanya tidak merancang tindakan mereka, dan jika ia melibatkan serangan atau tindakan yang agresif, sasaran mereka adalah orang yang dekat terutama ahli keluarga,” kata Hussain lapor Sinar Hairan.
By Matrojak on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12



BLOG TIPU PULAAAAK
kalau betul tu blog beliau..pastinya skmm x boleh akses masuk kedalam blog itu dan padam semua tulisan2 beliau,ini kerana mereka perlukan emel untuk masuk blog dan padam tulisan beliau,jika mereka hebat benar,kenapa blog hanief.blogspot mereka tak leh pecah masuk dan remove semua content dari blog hanief yang terang kutuk kerajaan dan madey kutti dan kezaliman kerajaan BN,kerana saya adalah follower tetap blog hanief dan video2 beliau

jadi kesimpulannya blog ini adalah rekaan,kesilapan besar mereka adalah mereka buat blog konspirasi ni bulan 5/2012 ini kerana kelewatan mereka buat blog pada masa pru13 dah dekat dengan due date,kalau blog ni di cipta dari tahun 2000 ke,2008 ke,2009 ke ada logiknya,sedangkan nak naik rating blog pun nak amik masa berbulan atau 2,3 tahun,..jadi secara sahehnya semakin banyak pendedahan didedahkan semakin teserlah kecacatan konspirasi mereka
By Hamidi Fizie Bin Ahmad on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12

TAETER PERSEMBAHAN DATUK TEE
Satu lagi drama aksi terbitan Datuk T Production, Samurai dan Ninja Malaysia : Amukkan Di Putrajaya. Ramai pengkritik mengatakan drama ini gagal kerana skrip,lakunan,prop,wardrop,pelakon,plot dan banyak lagi begitu teruk kerana tidak dapat mewujudkan unsur-unsur realistik,artistik, logik dan panik kepada para penonton.

Adegan menceroboh jabatan perdana menteri ni begitu lemah ada ke patut samurai dan ninja ni menceroboh ikut pintu depan macamlah bawak 1 battalion ninja. Logik ke hanya ada beberapa orang POLIS BANTUAN yang mengawal pos kawalan, hoi ini pejabat perdana menteri bukan pejabat daerah. Kenapa pejabat perdana menteri di kawal oleh polis bantuan yang hanya bertaraf security guard bukannya Unit Tindakan Khas (UTK) PDRM.

Plot amukkan dan tembak menembak sangat teruk kenapa tidak ada seorang cameraman pun dibenarkan untuk membuat shooting, yang ada hanya rakaman audio itupun dibuat oleh seorang penonton yang ada di tempat penggambaran. Lakonan samurai dan ninja lepas kena tembak See more...
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12

Tiada catatan yg Khalil mengatakan beliau adalah Imam Mahdi. Malah beliau menidakkannya seperti entry di blog pada 25 June 2012 5.09 "Apa yang aku tulis pastinya dari Allah. Aku bukan pendusta tapi Aku lelaki yang diberi petunjuk. Aku bukan Imam Mahdi yang ditunggu-tunggu.Benar-benar bukan. Fahamkan Hambali. Aku Khalil Afandi bin A. Hamid Salam Jumpa lagi Bye"
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12

IMAM MAHADI DAN IMAM DOLAH PULAAAK
Tidak ada tulisan yg Khalil menyatakan dia adalah Imam Mahdi malah dia menidakkannya. Baca entry beliau pada 25 June 2012 5.09 Jaya Negara25 June 2012 05:09 Hambali, ok la tu. Aku nak suruh Ali ambil kekuatan aku dia tak mampu. Dia tak boleh jadi aku kata dia. Aku kenal ramai juga orang dulu masa aku hidup dgn masyarakat manusia.

Aku ini boleh menilai manusia cuma sekali lalu aja. Selalunya aku jarang salah dalam menilai biarpun sekali imbas aku lihat insan itu. Kau aku dah kenal lama-lama... kau sebagai manusia sudah cukup-cukup baik. Aku nak kau ambil semua kekuatan yang aku ada biar jadi kau lebih baik dari aku. Pidato kau kemaskan lagi. Kita nak menawan Dunia dan aku nak kau ikut aku walaupun terpaksa diseret. Kita tidak sombong tapi kita datang dengan keangkuhan dan kekuatan. Kita datang dengan pakaian pejuang.

Kita nak mengegarkan Bumi. Pastinya. Apa yang aku tulis pastinya dari Allah. Aku bukan pendusta tapi Aku lelaki yang diberi petunjuk. Aku bukan Imam Mahdi yang ditunggu-tunggu.Benar-benar bukan. Fahamkan Hambali. Aku Khalil Afandi bin A. Hamid Salam Jumpa lagi Bye
By Anonymous on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12



blog tak hilang, cuma akses je disekat di beberapa negara. sama mcm blog uncleseekers. masih boleh diakses dengan link di bawah ni. http://jayanegara1234.blogspot.be/ http://jayanegara1234.blogspot.ca/ http://jayanegara1234.blogspot.ch/ http://jayanegara1234.blogspot.de/ http://jayanegara1234.blogspot.fi/ http://jayanegara1234.blogspot.fr/ http://jayanegara1234.blogspot.gr/ http://jayanegara1234.blogspot.ie/ http://jayanegara1234.blogspot.in/ http://jayanegara1234.blogspot.it/ http://jayanegara1234.blogspot.jp/ http://jayanegara1234.blogspot.nl/ http://jayanegara1234.blogspot.pt/ http://jayanegara1234.blogspot.ro/ http://jayanegara1234.blogspot.se/ http://jayanegara1234.blogspot.sk/ http://jayanegara1234.blogspot.tw/
By khairilhusni on BETUL KE MAT SAMURAI ITU MATI? on 7/12/12

Kalau tengok betul-betul darah samurai dan perempuan tu macam tak real macam guna pewarna Star Brand aje, kawalan keselamatan di pejabat perdana menteri begitu longgar hanya polis bantuan yang mengawal keselamatan, setahu aku kalau kat luar negeri pejabat presiden atau perdana menteri dikawal oleh pihak tentera, kenapa takde berita sedara mara samurai tu tuntut mayat dan kebumikan mayat samurai, siapalah pengarah drama samurai mengamuk ni teruk benar lakonan yang dibuat, ini mesti production house datuk t, dari filem porno ke filem aksi semua filem dan drama tak boleh pakai.
By Temuluk on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12

Pelik dan hairan bila mamat tu mengamuk tak tentu hala tanpa dinyatakan sebab. Lagi pelik bila perempuan tu mengikut mamat tu walaupun baru seminggu mengenalinya. Amat-amat pelik bila mereka dihantar ke JPM berkereta membawa pedang samurai. Mengapa tak bawa kapak atau parang yang biasa boleh dijumpai dalam but kereta selepas "penjenayah" ditembak mati? Kah! Kah! Kah! Kah! Pembuat skrip drama mana dia upah nie? Kah! Kah! Kah! Orang yang sama buat skrip untuk video Anwar ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Gua rasa masyarakat Cina sedang ketawa terbahak-bahak melihat drama ini! Mereka sedikit pun tidak terasa dengan "ancaman" sebegini! Kah! Kah! Kah!
By Stupid University on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12

mohon baca finding saya mengenai wanita samurai ini di sini. mohon juga abang hishamudian rais tukar tiub dapat approve komen saya ini... selalu tak approve sedih tau
By Prince of Noob on MULA SAMURAI DENGAN NINJA - SAMPAI PULAK JOE on 7/12/12


PETANG ESOK MASJID JLN DUTA



NOTA:
radio bangsar utama
akan membuat laporan
secara langsung demo
anti felda esok

mari kita buat ramai


3 ulasan:

Pakar Psikologi berkata...

Ini semua kerja gang-gang Madey bin Mamak.


Madey bin Mamak kata 911 kononnya adalah kerja Bush untuk memburukkan nama Islam walaupun ia benar-benar dilakukan oleh Osama bin Laden.

Mengapa Madey dan gang berfikiran begitu?

Kerana Madey memang macam itu. Sebab itu dia berfikiran macam itu dan akan buat macam apa yang dia tuduh Bush buat sebab kalau dia menjadi Bush, memang dia akan sendiri lakukan 911 untuk memburukkan nama Islam.

Jadi kesimpulannya, kerja Ninja dan Minah Ninja ini sengaja dibuat oleh gang-gang Madey. Gang-gang madey ini percaya bahawa 911 ialah konspirasi Bush kerana mentaliti mereka macam itu kerana mereka sangka semua orang macam mereka iaitu sanggup melakukan perbuatan terkutuk untuk mendapat simpati daripada orang ramai.


Madey tidak percaya bahawa 911 benar benar dilakukan oleh Osama bin Laden kerana memang Madey sanggup dan pernah melakukan perkara-perkara terkutuk yang dia tuduh Bush buat. Jadi sebab itu dia tidak percaya yang 911 itu benar benar dilakukan oleh Al Qaeda.

Jadi kes Ninja ini adalah untuk meraih simpati daripada orang ramai kerana kononnya pembangkang sedang cuba merampas kuasa daripada Datuk Suwey Najib dengan menggunakan keganasan dan kekerasan. Ini adalah kerja Madey. Bukti yang jelas, si Ninja puji Madey dan kutuk Najib diblognya.


KAH KAH KAH

Sudin berkata...

Mengalihkan isu yang lebih besar dan memulakan agenda penangkapan/penahanan tanpa bicara adalah kerja rutin puak sesat lagi menyesatkan (Umno(B)/Bn)........

Muka melayu tapi zionis...
Muka melayu tapi kapitalis..
Muka mamak tapi mengaku melayu...
Muka keling masuk Umno(B)...
Muka benggali masuk Umno(B)...

CIA muka melayu....
Muka melayu tapi jadi barua orang putih...siapa tu ?
Muka melayu,menteri melayu pulak tapi jadi barua cukong MCA.....kah,kah,kah....siapakah mereka itu..???
Jawapannya adalah keliru mengelirukan puak sesat lagi menyesatkan Umno(B)/Bn.....kah,kah,kah

Isham...! SB barua Umno(B)/Bn boleh melakonkan pelbagai watak.

Lu tarak ingatkah kes di Penang..?
Muka SB yang sama ada di Ipoh,Kelantan,NS,Selangor,Bersih...
Menyamar kerja harian mereka,almaklumlah kerja-kerja barua Umno(B)/Bn....cukup bulan ambil gaji, telan dengan anak-bini dan keluarga,.....kah,kah,kah

Tanpa Nama berkata...

ini pon nk sangkot politik ke chor? cuba kalo mat samurai tu menyamurai kepala anda dan si ninja tu menkunaikan konek anda.. baru ingt pak polisi mintak bantuan.. barua setannnNNNnnnNNNnnnNNnnnNNNnnnNNnn