Selasa, 6 Mei 2014

PENCERAHAN DARI PEMBACA




MAT SABU BUKIT GELUGOR


Mat sabu bertanding di Bukit Gelugor? Kalau dilihat dari segi untuk menguatkan PR aku setuju sangat Isham. Tapikena diambil kira keadaan yang dilalui leh PR sekarang disebabkan oleh kes Hukum Hudud ini. Selama ini perti troll sendiri mengutuk Hudud sehingga anak lelaki iskandar kutty melekehkan syariat islam itu dengan alasan ramai orang islam di malaysia akan kudung.

Selama TOk Guru Nik Aziz memerintha kelanatan ,tidak langsumg di pertimbangan perjuanangan ulama itu untuk menjayakan agenda Islam... Mat sabu memang disenangi oleh kebanyakan pengundi bukan melayu khasnya cina,,Dan kalau beliau bertanding di Tempat bekas Harimau jelutung kemungkinan beliau menang kerusi Parlimen Pertama untuk PAS memang cerah.. 

Tapi oleh sebab hukum hudud ini,Gerakan dan MCA boleh memdapat sintikan modal untuk menghentam PR. Andaikata ,Abang Mat bertanding ,maka orang MCA ,gelakan dan troll bukan islam akan melaungkan semboyan bahawa jika Mat Sabu menang maka PR amnya dan DAP kahsnya telah on SATU PANDANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:31 PM


---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jang..kadang2 tak porlu la nk guno tektik polek2...ikut jugak caro lamo...yg ponting Gerombolan tumbang...kalau ikut tektik kau den raso Kau la calon terbaik kek JELUTUNG....Hisham Landak Jelutung...lawan ngan eeeee calon kunci..

ady angelcry berkata...

aku sangat2 setuju haji mat sabu jadi calon bukit gelugor,kita tunggu statement dari pimpinan tertinggi PR....aku pun hairan gak apsal zaman tok guru memerintah,hudud ni x di bawa ke depan seperti sekarang????umno ni dah nak nazakk nampaknya,PAS mainkan peranan mu di bawa bendera PR!!!!