Isnin, 12 Januari 2015

AGAMA KAKI BOODEK






KOMENTAR
agama ini dari dahulu lagi
memiliki sejarah
bersubahat dengan gulungan penindas

agama ini juga memiliki
tradisi melawan penindasan

hakikatnya hari ini
agama islam di malaysia ini
sedang digunakan untuk menindas
untuk membodek
untuk menghalalkan kezaliman









Khutbah Jakim berat sebelah, kata 

sasterawan negara 


Khutbah Jumaat yang disampaikan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) lebih bersifat berat sebelah dan terlalu mengungguli Putrajaya, kata  A Samad Said.
Sasterawan Negara itu berkata, ekoran khutbah Jakim yang dilihat lebih cenderung ke arah itu, Masjid India menjadi pilihannya untuk menunaikan solat Jumaat sejak lebih setahun lalu.
“Dari dulu lagi saya mengambil keputusan untuk tidak berjumaat di Masjid Negara kerana khutbahnya sangat berat sebelah. Saya memang langsung tidak mahu dengar benda-benda yang berat sebelah dan selalu mengungguli kerajaan.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/khutbah-jakim-berat-sebelah-kata-sasterawan-negara#sthash.lvUBV4OP.dpuf

KAH KAH KAH

woit
nasib baik ada tamil
nasib baik ada cina
lari dari islam bodek
boleh masuk masjid india
boleh masuk masjid cina
kah kah kah

kalau payah sangat
tak payah pergi masjid
kalau hanya untuk
doakan kezaliman
kalau untuk doakan
raja dan sultan

APA PUNYA BOODEK



-------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Asamadsaid ubat yg dah tamat tempuh. Tengok muka pon nampak semak.

panglimo potaseh berkata...

pado moso ini salah satu kojo yang lumayan adolah kojo jadi uztas, jadi ustaz bukan utk sebarkan ugamo tapi cari joki (duit), yg paling sonang koja bagi ceramah pada yg dah islam, makno eaa orang melayu lah tuu..sobab tu cino, koling dan orang asli ramai masuk kristian sobab lobai kristian ni sanggup masuk utan untuk menyebar ugama mereko. Banyak masjid yg den dah poee kalu tengok bajet masjid tuu lobih pado sotonggah masuk poket ustaz.. tu sobab kojo ustaz ni loaded, duit eaa lobih kurang macam koja enjoneer atau doktor..kahkahkah

Amuraria berkata...

memang kolom depa nih ! ABU !

Awanama berkata...

Adakah kita org yg melaksanakan arahan agama....tanya diri sendiri

Awanama berkata...

khutbah membodek..masa khutbah aku tak dengar..tok lebai labon tempat aku takleh pakai..pandai khutbahkan orang, berebut jawatan nak jadi imam..phuii..kahkah..anak tok lebai labon sendiri hisap dadah..bila org tegur, wahh bukan main marah jika anak ditegur..harta wakaf masjid buat mcm barang sendiri..org kampung nak guna siap mintak sewa..kencingkan je kepala lebai labon mcm ni..

Awanama berkata...

A Samad Said nama saja Sastrawan Negara tapi dia tak faham.

Yang Paul Pukimak tu pertikaikan adalah Jakim menghasut orang Islam mengenai keganasan. Yang sijanggut penuh kutu dan macai sewaktu dengannya pertikaikan mengenai kehebatan Putrajaya kononnya.

Pasal bengang terus setuju dengan Paul. Kesian ada juga manusia macam ni.

DD KAYBEE berkata...

Agama yang baik adalah...bila beragama kita rasa hidup sehidup hidupnya....segar sesegar segarnya..tanggungjawap setanggung tanggungnya...dan hidup benar sebenar benarnya...ini....pergi masjid dahlah layu..hampa...runsing..keliru....lepas keluar masjid terus mati jiwa raga....pui.....apa punya turrrr....agama itu indah solid dan cun....yang peeegang peegang itu yang bikin mati....kalaulah meke meke ni paham apa itu..usoli fardu jumati makmunan...kan indah dunia ni......yang sebut imaman tu tak reti reti ke buat kerja benar....apkebende.....siapa siapa makan gaji agama ni berani tanya....siapa bunuh althantuya...orang tu aku kasi thumb..setakat ni...baik aku kominiskan diri.....pui.

Awanama berkata...

wadoooh !

mahu cerita melaksana arahan agama ........?

wadooooh !

bab haid n nifas pun lu tak katam - lagi mau jadi tok wali.

jangan bicara bab arahan agama kawan !

kalo pengetahuan hanya titik !