Isnin, 12 Januari 2015

BUDAYA SAMSUL MEREBAK









FACE BOOK

12 hrs · 
Orang Cina pandai2 - pada kapasiti masing2. Tapi ini bodoh punya Cina.


KAH KAH KAH
woit
budaya samsul 
ada juga dalam mca
semua nak masuk framer
kah kah kah
APA PUNYA FRAME

------------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Ketum lagi teruk.

Awanama berkata...

dalam dap pun ramai juga...

tak kurang jugak dalam pkr...

Awanama berkata...

KAH, KAH, KAH...(cara orang Cina ketawa)

Awanama berkata...

Kasi can la bro.
Lihat itu datuk punya berus sampai lanyak dia sapu.

Awanama berkata...

Samsul ka samdol?

Awanama berkata...

Oh, ini ialah iklan kerja pembersihan dari Syarikat MCA Cleaning Services.
MCA lebeh berjaya dalam bidang kerja pembersihan dan kerja sudut tangki najis daripada politik.

Syabas kepada Malaysian Cleaning Association.

Awanama berkata...

Wee kapla butuh......
Kah kah kah

Awanama berkata...

Yang kat belakang baju hitam tu tengah buat apa? Bagi sokongan dengan adik kecik ke?

DD KAYBEE berkata...

Lepas liow tiong lai...wee ka siong adalah cina no dua paling bodoh di malaysia
......kakakkakakakak..wei ...we ka siong...tiew nia ma lah.....kakkakakaka

Awanama berkata...

cina kafir kat malaysia dah tiru dah !

cara publisiti pemimpin politik melayu .... oh rosak dak malaysia ni !

hidup berpura pura itu lah 1malaysia .