Isnin, 12 Januari 2015

SOHEH WUJUD



SOHEH WUJUD
Bro ,
Tempat bernama E-Bra memang betul-betul ujud. Di Oman ada sebuah pekan kecil yang di sebut E-bra tapi ejaan nya I-bra. Kalau Najib tahu tempat ini ujud mesti di datang dengan suami dia bila habis shopping dan main golf.


KAH KAH KAH

kah kah kah

-------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

habis tu bra-zil hang nak letak kat mana?

Awanama berkata...

Jijik lah....

Ibra tu macam bahasa Jawa aja... Pak

E Coli lagi real bunyi nya.

E Badak pun kira OK

Tapi E Qhinzire lebih mantap !!!!

Awanama berkata...

Jahat niat tu. Allah tahu isi hati mu.

DD KAYBEE berkata...

Betulah turrrr......ce tengok arah ke kiri tu..kan ke MAN sur arahnya turrrrr.......kakkakakakakakaka...kiri mansur..kanan i-bra...bawah....roti tada tulul.....kakkakakaka..atas jangan tanya.... izi..anjing si sham...kakkakakaka