Isnin, 12 Januari 2015

KUTU BAH BOODEK




SIAPA BUNUH ALTANTUYA
Agama yang baik adalah...bila beragama kita rasa hidup sehidup hidupnya....segar sesegar segarnya..tanggungjawap setanggung tanggungnya...dan hidup benar sebenar benarnya...ini....pergi masjid dahlah layu..hampa...runsing..keliru....lepas keluar masjid terus mati jiwa raga....pui.....apa punya turrrr....agama itu indah solid dan cun....yang peeegang peegang itu yang bikin mati....

kalaulah meke meke ni paham apa itu..usoli fardu jumati makmunan...kan indah dunia ni......yang sebut imaman tu tak reti reti ke buat kerja benar....apkebende.....siapa siapa makan gaji agama ni berani tanya....siapa bunuh althantuya...orang tu aku kasi thumb..setakat ni...baik aku kominiskan diri.....pui. on AGAMA KAKI BOODEK
DD KAYBEE
at 7:47 PM
KUTU BAH BOODEK
A Samad Said nama saja Sastrawan Negara tapi dia tak faham. Yang Paul Pukimak tu pertikaikan adalah Jakim menghasut orang Islam mengenai keganasan. Yang sijanggut penuh kutu dan macai sewaktu dengannya pertikaikan mengenai kehebatan Putrajaya kononnya. Pasal bengang terus setuju dengan Paul. Kesian ada juga manusia macam ni. on AGAMA KAKI BOODEK
Anonymous
at 7:33 PM

HISAP DADAH
khutbah membodek..masa khutbah aku tak dengar..tok lebai labon tempat aku takleh pakai..pandai khutbahkan orang, berebut jawatan nak jadi imam..phuii..kahkah..

anak tok lebai labon sendiri hisap dadah..bila org tegur, wahh bukan main marah jika anak ditegur..harta wakaf masjid buat mcm barang sendiri..org kampung nak guna siap mintak sewa..kencingkan je kepala lebai labon mcm ni.. on AGAMA KAKI BOODEK
Anonymous
at 7:33 PM
USTAZ KELEPET DUIT
pado moso ini salah satu kojo yang lumayan adolah kojo jadi uztas, jadi ustaz bukan utk sebarkan ugamo tapi cari joki (duit), yg paling sonang koja bagi ceramah pada yg dah islam, makno eaa orang melayu lah tuu..sobab tu cino, koling dan orang asli ramai masuk kristian sobab lobai kristian ni sanggup masuk utan untuk menyebar ugama mereko. 

Banyak masjid yg den dah poee kalu tengok bajet masjid tuu lobih pado sotonggah masuk poket ustaz.. tu sobab kojo ustaz ni loaded, duit eaa lobih kurang macam koja enjoneer atau doktor..kahkahkah on AGAMA KAKI BOODEK
panglimo potaseh
at 4:58 PM


at 4:57 PM









--------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Polis? Kedua2nya polis? Polis dgn polis pun x boleh diharap. Aku ingat masa hari hukuman dijalankan, kedua2 malaun ini akan dibekalkan sejumlah wang dan disuruh pergi ke suatu tempat dan jangan balik2 lagi.

Jangan sesekali berbaik2 dgn org politik. Ini adalah beberapa contoh terbangang.