Isnin, 12 Januari 2015

TUKAR TIUB TEPAT





KOMENTAR
ramalan
dan analisa tukar tiub
hingga kini masih tepat
masih di sasaran betul



Kapten tembak MH17 didedah

Rusia gesa pegawai tentera Ukraine disiasat

-
KIEV 11 Jan. - Pemberontak pro-Rusia mendedahkan identiti serta gambar juruterbang pesawat tentera Ukraine yang didakwa menembak jatuh pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 sehingga mengorbankan 298 nyawa di timur negara ini pada 17 Julai lalu. 

Jawatankuasa Siasatan yang diketuai oleh Alexander Bastrykin, bekas sekelas Presiden Rusia, Vladimir Putin, melaporkan bahawa juruterbang terbabit yang dikenali sebagai Kapten Vladislav Voloshin perlu disiasat oleh pihak berkuasa Belanda yang mengetuai siasatan berhubung nahas tersebut. 


----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Jgn bimbang.. semuanya selamat. MH17 pun sudah selesai.

Awanama berkata...

itu yang buat US suka guna kapalterbang malysia untuk hapus musuhnya... tak marah ... tak peduli ... tak kisah ... semua sudah beres, dapat semula mayat pun ok dah ... sabar ... berdoa je lah ...sudah takdir ... yes sir, yes sir, yes sir .....!!!!!

Awanama berkata...

wahai nelayan2, mari masuk tangkap ikan di indonesia..sebelum masuk ambil insuran..balik nanti jalan kaki..pasal bot dah kena bom..bersepai..kahkahkah..wahai nelayan2 vietnam..mari tangkap ikan di bolehland..bot tidak akan diletupkan..dijamin..dijamin..tahap belas kasihan di bolehland sgt tinggi..nak letupkan kapal terbang pun boleh..kahkah..

Awanama berkata...

dah nasib pak ! kita kena byk sukur ya !

kena syukur ya kat penyagak kat penipu kat penzalim !

ini lah budaya bodoh yg diterapkan oleh para agamawan melayu sepanjang sejarah .