Rabu, 22 Mac 2017

PAK LEBAI NAIK MINYAK





HUBAYA HUBAYA

PAK LEBAI

NAIK MINYAK

Tok Lebai kalah tersungkur: Pemuda Pas kecam Azmin

Dewan Pemuda PAS Kawasan Subang  mengecam tindakan Timbalan Presiden PKR  YB Mohamad Azmin Ali yang mengeluarkan kenyataan sinis terhadap kekalahan Ketua Dewan Pemuda Pas Tuan Hajki Nik Muhammad Abduh Nik Aziz dalam pemilihan jawatan Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Pengkalan Chepa baru-baru ini.
"Pemuda Subang melihat kenyataan YB Azmin ini sebagai satu gaya pemikiran yang senteng kerana pemilihan jawatan dalaman PAS di peringkat kawasan-kawasan adalah urusan meyusun gerak atur pergerakan PAS di peringkat akar umbi dan sama sekali tidak absah jika ingin dinisbahkan kepada gerak kerja Pilihanraya," ujar Ketua Pemudanya Pak Lebai Hanafi Zulkapli.
Semalam Azmin yang juga Menteri Besar Selangor dilaporkan berkata, PKR tidak campurtangan dalam urusan dalaman PAS. Azmin dilapor turut menyindir seorang "tok lebai misteri" tanpa menamakan secara langsung individu disebutkan itu kononnya bercita-cita untuk menawan Selangor.
"Ada tok lebai nak tawan Selangor. Kawasan sendiri pun kalah tersungkur," ujar Azmin seperti dipetik.
Hanapi berkata, Pemuda Subang ingin mengingatkan menteri besar itu kerusi yang disandangnya itu adalah ihsan PAS bukan daripada PKR.
"Bahawasanya keberadaan YB Azmin di kerusi Menteri Besar Selangor adalah hasil daripada ihsan PAS, bukan daripada parti YB sendiri dan kemenangan YB Azmin di Parlimen Gombak juga adalah hasil daripada kekuatan gerak kerja daripada jentera-jentera PAS yang ramai dan sanggup bekerja atas arahan pimpinan.
"YB Azmin perlu menyedari hakikat bahawasanya PAS mempunyai kekuatan yang ampuh di peringkat akar umbi," tegasnya.

AWAS

AZMIN ALI

PARTI SELAM

OPPS ..SILAP

PARTI ISLAM

BUKAN HANYA

ADA SKONGAN

AKAR UMBI

DI KEPALA TAIK

PUN RAMAI

PENYOKONG





------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
marah ker puak puak lebai?
kalau marah kena lelong
kah kah kah
macam cerita p.ramlee
asyik marah sombong bongkak
tanpa akal fikiran
sebab kepala dibungkus
payah angin masyuk
kepala teringat RM 90 juta
nak beli apa lepas ini?
mini dah ada, audi dah ada, vellfire dah ada
ha tinggal beli helikop bak tengok kawasan mana ada lagi balak lah kah kah boleh lah tinjau balak dan banjir selepas itu kah kah kah syukur msia masih aman...geng manak rule...

Tanpa Nama berkata...

Budak budak PAS tuh kata nya mudah saja

Ada MASYOOOOOKKKKKKKKKKK

Senyap lah dia