Selasa, 16 Oktober 2018

BAHAYA MAT BANGLA








BAHAYA 

MAT BANGLA

Indon /Aceh dah kalah bro.Bangla dah menguasai Malaysia.Modus operandi Bangla ni mula2 dan berterusan kumpul modal dari kegiatan minta derma berpakaian agama,duit terkumpul hari-hari di guna untuk modal sesama Bangla berniaga macam2.
Harga di tawar Bangla ni termurah mengalahkan Aceh dan China sebab - modal free- tadi.Bangla akan jual bawah modal sebab target mereka untuk tawan customer dulu dan mampuskan peniaga bangsa lain.Bila bangsa lain gulung tikar pada waktu itulah mereka akan tekan harga dan mula sombong.Selagi kegiatan kutip derma ini masih berjalan,jangan mimpilah nak cuba berniaga di tempat yang ada Bangla.
Kelemahan Aceh sebab mereka tak pandai kutip derma sana sini.Kerajaan BN banyak bagi muka kepada Bangla dan nampak gayanya kerajaan PH pun sama jer.Saya pun dah decide utk pulau PRU15 nanti walau pun saya penyokong tegar PH. on 
LAKSA ACHEH
Publish | Delete | Spam
Din Palat
on 10/15/18



-----------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Din Palat ..aku saran kau jadi Pengerusi MARA ..kau banyak tau pasal strategi niaga Bangla. Bangla ..Myanmar takde MARA pun ..mrk dah pun ada Pekan di keliling Kota Raya. Tunjukan aku sebijik Pekan Melayu di KL. Lanchow lah Pasar Seni pun boleh jatuh pada tokeh Singapura.