Rabu, 23 Disember 2020

HASIL SERANGAN KOBID

 



 HASIL SERANGAN

KOBID

AMIN 



600 kopitiam tutup sementara operasi sejak Oktober, kata persatuan


HAMPIR 600 kedai kopi ditutup sementara sejak pelaksanaan perintah kawalan pergerakan bersyarat (PKPB) pada pertengahan Oktober, dengan jumlah yang sama berdepan kemungkinan ditutup dalam beberapa bulan mendatang, kata pemiliknya.

Mereka berkata kedai kopi tradisional (kopitiam) ini, yang kebanyakannya terletak di Lembah Klang, mengalami kemerosotan perniagaan yang teruk akibat PKPB.

Presiden Persatuan Pemilik Kedai Kopi Malaysia Singapura, Ho Su Meng melahirkan kebimbangan angka itu akan terus meningkat dalam beberapa bulan akan datang.

Beliau menambah PKPB - yang dilanjutkan di Kuala Lumpur, Selangor dan Sabah hingga akhir tahun ini - menyaksikan orang ramai mengurangkan di luar kerana bimbang dijangkiti Covid-19, menyebabkan perniagaan kopitiam merosot.


KITA

TOLONG

KITA

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hari ini harga saham FGV ialah RM1.19. Makna hilang RM3.36 sesaham. Dengan jumlah saham 3.6 bn felda lesap RM12 billion. Kalau 10bn masuk ke poket Najib dan kerugian 12bn jumlah besar ialah 22 bn.

Rakyat boleh mintak jibi penyamun.

Dua perkara yg amat ditakuti oleh jibby.
1. Altantoya
2. Felda/fgv

Mana gambar ceo fgv dulu yg pekena curut kat london? Lahkahkahkah

Para petugas komunikasi dan imej penyamun jiby hari hari putar bawak isu rakyat.bwk isu epf. Bwk lagu sedey bonda meninggal. Tunjul sana sini supaya rakeyat tak baca dan kaji balik hal songlap felda. Songlap komisyen scorpene.kahkahlahkah.