Khamis, 8 April 2021

KES INI AMAT SENANG

 

ANWAR AMBIL

LANGKAH BIJAK

AMIN

BUKTI CUKUP JELAS

AMIN

SEMUA INI FITNAH

NAK MALUKAN 

ANWAR IBRAHIM

PEMIMPIN ISLAM

KHALAS


Anwar nafi rakaman audio, ikut langkah Zahid buat laporan polis

KUALA LUMPUR – Presiden PKR, Anwar Ibrahim juga menafikan rakaman audio tular kononnya ia perbualannya dengan Presiden UMNO, Ahmad Zahid Hamidi.

Malah beliau juga mengarahkan pegawainya untuk membuat laporan polis mengenainya.

“Ini (rakamn audio tular) nak gunakan kita nak lawan poitik dalam UMNO. Nak gunakan kononnya perbualan saya dengan  Zahid untuk politik Bersatu nak menikam pimpinan UMNO.

“Ini bukan kerja saya. Sebab itu saya juga arahkan pegawai saya buat laporan polis biar siasat siapa yang punca ini,” katanya semasa berucap pada Majlis Perasmian dan Pelancaran Bilik Gerakan Utama Keadilan Selangor di Shah Alam malam ini.

“Ya, suara macam saya. Saya tak peduli. Nyata ada usaha untuk fitnah merekayasa dengan lebih canggih supaya dalam Keadilan ada tanya DAP, Amanah tak mudah tergugat dengan benda macam ini,” ujarnya lagi.

Menurutnya, Ahmad Zahid sudah menafikan mengenai kesahihan audio dan kali ini beliau juga melakukan perkara yang sama.

Pagi tadi, Ahmad Zahid menafikan penularan audio mengaitkan dirinya dan akan mengarahkan pegawainya membuat laporan polis.- 

BUKTINYA

CUKUP SENANG

ANWAR BERIKAN

TALIPON MILIKNYA

PADA POLIS

AMIN

POLIS PEREKSA

AMIN

TERBUKTI ANWAR

TAK ADA NUMBO

TALIPON ZAHID

AMIN

ANWAR DARI PKR

ZAHID DARI UMNO

MEREKA MUSUH

MUSTAHIL ADA

HUBUNGAN GELAP

KHALAS



Tiada ulasan: