Isnin, 31 Januari 2022

TIGA KOTAK SEHARI KRETEK

 


TIGA KOTAK 

KRETEK SEHARI

AMIN

BERHENTI

26/12/2008

KHALAS

Unknown commented on

 "JANGAN PILIH ROKOK 

PILIH SYABU"

Aku berhenti merokok setelah mendengar khabar TT sudah berhenti berkeretek. aku pikir jika situa degil ni boleh berhenti, maka untuk aku ia menjadi mudah. Nyata aku silap. Tapi ia bukan mustahil. Kini aku tak lagi merokok, cuma minum kopi kampung tidak bergula. Walaupun entot kurang puas, aku hanya tambah saja jam entot sampai betul betul puas. Jika sesiapa pun mahu berhenti, lakukan kerana diri. Bukan kerana takut bin

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sebenar nye ngisap rokok ni penyelamat ..bayangkan industri rokok kita "zero", biliyun2 kita rugi. Kerajaan larang isap rokok ni bak kato TT hanya "Hoga Koling" ..tujuan "larang" tu hanya utk naikang kontol ooop ..harga rokok. Bayangkang zaman gwa sekolah dulu rokok 5 sen sobatang ..sekarang chochah RM1.50. Satu lagi kandungan Oksana ooop, maksud gwa oksigen kek dunio ni makin kurang sobab Tungku Wong asik mombalak di rizab utan ..dgn isap rokok kito akan terbiaso sodot sikit oksijen dan baik utk survival ..