Rabu, 17 Ogos 2022

SUMPAH LAKNAT

 

 


NAJIB 

PEMIMPIN ISLAM

BOLEH SELAMAT

DENGAN SATU CARA

AMIN

BUAT

SUMPAH LAKNAT

DALAM MASJID

AMIN

KHALAS

cikminah commented on 
"HARI MERANCANG TINDAKAN"

Sebagai us7aha terakhir Najib mengemukakan 'Bukti Terbaru' untuk meyakinkan mahkamah Rayuan yg panelnya terdiri dpd 5 KETUA HAKIM Mahkamah Persekutuan yg dia tidak bersalah, Najib wajarlah Bersumpah Laknat setiap hari dalam kandang pesalah. 

"WALLAH, WALLILAH, WABILLAH....Saya tidak pernah menerima atau menggunakan 1 sen pun wang SRC International. Jika saya menipu, saya akan dipanah petir. Jika sehingga 26hb Ogos ini, tiada petir memanah saya, ini maknanya saya tidak bersalah. Mahkamah patut membebaskan saya". Hahahaha....Boleh tak Sumpah Laknat dijadikan b1ahan bukti terbaru as last resort.....?

Tiada ulasan: