Jumaat, 19 April 2013

BERITA TERLAMPAU DARI TERENGGANU



surat baru diterima
KAH KAH KAH
virus tukar tiub serang kuala terengganu!
  tshirt tukar tiub ni di design tidak di jual
 tapi di beri secara percuma secara rambang
 pada warga tua yg tegal menolak rejim UMNO 
dan dari sembang sembang kebanyakan warga tua yg di temui tau TUKAR TIUB! 
magic
aku dlm proses mendokumentasi photo2 warga yg tau TUKAR TIUB di tganu khususnya warga tua!selamat melancarkan BUKU BARU ESOK! salute







--------



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua minat design tu! mana nak rembat??? boleh jd replacement tshirt che guevara gua yang dah lusuh,,,

Tanpa Nama berkata...

Bro, aku minat sangat lambang tu kalu letak kat t-shirt dan pakai masa undi. Tapi kan....kalu polis nampak, dia tak rembat kepala kita ker???

Tu aku musykil turrr!

Tanpa Nama berkata...

hahaha terbaik :)

rozi berkata...

Gambo last tu macholah. Buat tshirt memang mengancam.

syj berkata...

oi nak jugak.stylo mailo ni

مهمد شفاريز berkata...

Saya nak beli bju tu,tolong ler en TT

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau mana nak dapat t shirt tu kau indak bagi tau kita urang....kau taulah nasib kau sham......kami gigit talinga kau sampai putus.....hehehhehee......

Tanpa Nama berkata...

Woit...mana bleh dpt baju ni? Mmg menyirap darah UMNGOK tengok baju ni...apatah lagi abg2 polis akan hilang pertimbangan serta merta tak reti nak berfikir dan duduk diam..

Tanpa Nama berkata...

perwaja
perwaja
perwaja

menteri besar ikang katanya akan dtg ke kilang ini...

nak wat ape???
madey dah kena reject oleh najib

nie perwaja warisan madey
madey bagi kpd tokel maju juntion..

si abu juling...bukan ABU (asal bukan UMNO)...kihkihkih

Tanpa Nama berkata...

sham, mintak brader kat ganu tu kasi franchise la itu design+tshirt. dlm masa 2weeks ni, cnfirm sales mencanak je graf dia! kalu kain ok xde tulang, design print ok, harga berpatutan, cnfirm sell out! cepat la kasi bukak tempahan, giler cool gua kalu pkai baju tu g jalan2 sambil minum air botol sasparilla cm brader dlm gmbar tu...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

T shirt paling cool abad ini..aku pun nak rembat sehelai..
Kat mana jual?

-Peminat cool-

Tanpa Nama berkata...

isham..cool gila siak!aku nk order gak!!

Tanpa Nama berkata...

Gua pong,nak jugok...hok eleh

Tanpa Nama berkata...

Wa sokong lu bro tt

Tanpa Nama berkata...

untuk makluman lanjut tentang tshirt Tt SIla email ke farmhouse_14@hotmail.com