Selasa, 23 Julai 2013

MAMAK BIKAN KACAU ORANG MELAYU






Semua negeri perlu warta bendung Syiah


LAGI MAMAK BIKIN KACAU



Alor Setar: Keputusan kerajaan Kedah yang mahu mewartakan fatwa anti-Mamak wajar dicontohi negeri lain bagi membendung penularan fahaman Mamak  itu yang dikesan semakin serius, kata  seorang lelaki India  Mahathir Anak Lelaki Iskandar Kutty. 

Lelaki India ini berkata, usaha bagi mengekang Mamak ini harus diambil setiap negeri berikutan penyamaran  Mamak itu dalam kalangan orang Melayu. Mamak  terbukti telah  menyamar sebagai Melayu dengan tujuan memecah-belahkan dan melemahkan orang Melayu. 

“Kita tak soal kulit hitam mereka, saperti kulit saya tapi apa yang kita tahu apabila ada Mamak  dengan Mami ... mesti ada kacau , ada permusuhan sehingga berperang dan berbunuh seperti di luar negara.  


MAMAK INI MENGHILANGKAN DIRI
SEDANG DI CARI
ADA KUMPULAN NAK AJAK MAKAN KENDURI
SIAPA TERJUMPA IKLANKAN

----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syiah paling besar di malaysia ni adalah keluarga mamak
semua tu bertakkiyah saja
mamak2 ni syiah ismaili
dulu imam besar syiah ismaili ini pernah jadi tamu di malaysia...
cubalah teka agak2 Imam Agha Khan datang jumpa siapa???
kahkahkah
MAMAK JGN TIPU MELAYU!!!!

Tanpa Nama berkata...

Mantan perdana menteri Malaysia dan bekas presiden Iran rayu hentikan konflik Sunni Syiah

http://abna.ir/data.asp?lang=15&Id=421882

Tanpa Nama berkata...

kalau shiah yahudi menyamar islam
kalau mamak...india islam menyamar Melayu...kalau ikutkan mamak tak layak masuk UMNO...UMNO kan untuk Melayu..kahkahkah...

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

kalau mamak boleh jadi melayu..cenggitu semua rakyat malaysia untuk pengenalan ID warganegara,atau nak tau asal mereka dari negara semua warga kena letak status bangsa melayu even dia cina atau india even dia non muslim atau muslim,baru betul..takkan mamak MELAYU dah x relevan untuk melihat rumpun atau kelainan warna kulit...ia harus dimodenkan lagi..indonesia dah lama x pakai status kaum ni..cina india lain2 suku disatukan menjadi bangsa indonesia,sebb tu xde istilah cina indon,diorang bangga diakui sebagai bangsa indonesia,bila masuk malaysia je barulah ade pengkelasan dia ini jawa indon,madura,sunda,medan..sbb org malaysia ni skeptikal,di indonesia orang cina dan india dilarang berbahasa ibunda di khalayak umum,kalau tak memang kena makan kaki la...diorang hanya boleh bertutur dalam bahasa ibunda didalam rumah sahaja,jika ada 1 orang yang bukan cina dalam rumah mereka contoh kawan2 datang jalan2,ziarah otomatik mereka bertutur dalam bahasa indonesia,jika orang tu tau cakap cina xde masalah,patutnya hal ini perlu berlaku dalam malaysia..barulah harmoni negara