Rabu, 14 Ogos 2013

CONTOH TERBAIK DARI SUNNI WAL RASUAH



 SUNNAH WAL RASUAH
TAK ADA KEUPAYAAN 
UNTUK BERTANYA

KOMENTAR TUKAR TIUB
dibawah ini adalah komen
dari penganut sunni wal rasuah

bukan sahaja bangang dengan ketuanan  melayu
malah soheh  tidak ada apa apa 
diantara dua telinga

CONTOH TERBAIK SUNNI WAL RASUAH
fuck liberal fuck sosialis fuck demokrasi fuck kapitalis fuck komunis fuck syiah fuck sekular fuck illuminati fuck freemason fuck pkr on SIAPA DIA PENGAMAL SUNNI WAL RASUAH
Anonymous

on 8/14/13

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


skrg baru aku faham rupanya fahaman demokrasi, kapitalis, sekular, sosialis, komunis, liberal adalah ciptaan yahudi untuk buat porak peranda di dunia ini dan memastikan yahudi dapat kuasai dunia.

syukur pada tuhan yang menciptakan sekalian alam. hari2 aku baca ayat "ihdinass ssiratol mustaqim" yang ertinya tunjukkanlah aku jalan yang lurus. aku baca agar tidak terpedaya dengan tipudaya fahaman ciptaan yahudi dan manusia lainnya.
aku tidak beriman dengan fahaman demokrasi, kapitalis, sekular, sosialis, komunis, liberal.

Al-Quran telah memberikan aku kefahaman tentang;
siapa yang menciptakan aku & alam ini,
kenapa aku dilahirkan di dunia ini,
kenapa aku hidup kemudian akan mati,
kenapa aku tidak hidup kekal abadi di dunia ini,
apa yang harus aku lakukan di dunia ini,
bagaimana mahu hapus kemiskinan,
bagaimana melawan orang zalim,
halal & haram dalam perniagaan.
dan masih banyak yang belum sempat aku gali.

fahaman ciptaan yahudi tidak dapat beri jawapan setip persoalan ku. Aku bersyukur kepada tuhan ku yang mewahyukan Al-Quran kepada nabi Muhammad.

Tanpa Nama berkata...

Pujuk Sunnah Wal Rasuah agak kurang tepat sbb Sunnah adalah pemiliknya Muhammad s.a.w.w . Kalu Sunni Wal Rasuah memang tepat sbb Sunni Wal Rasuah sbb Sunni Wal Rasuah sepanjang 1500 Hijri tak punyai pimpinan Zahiriah mahupun Batiniah yg berpaut kpd Adillull , Sunni Wal Rasuah hanya rujuk kat Tok Guru dan Ustaz2 mereka yg tak pernah menulis atau mengarang kitab2 rujukkan .
Sbb itulah Sunni Wal Rasuah ikut suka mengeluarkan Fatwa2 yg mengelirukan . Tlg ketengahkan Tok Guru atau Ustaz yg punyai credential pribadi yg tak blh dipertikaikan oleh masyrakat muslim atau non muslim .
kelompok Dia haram pd kelompok orang lain . Aneh puak2 Parrot yg berkata-kata.

Tanpa Nama berkata...

deyyyyy aneyyyy.......

tiada istillah sunni,syiah atau shit..

yang ada AlQuran...dan apa yg dikatakan Rasullah dan perbuatannya...serta pewaris2 dikalangan ulamak yg mendapat hidayah dan taufik dari Allah....

bro TT...pancut laa...masa lu dah tak lama...jgn tunggu mulut dimasuki tanah..