Jumaat, 8 November 2013

BAKAL PEMENANG ANUGERAH HASAN MALEK








CALON ANUGERAH
HASAN MALEK
 CALON HASAN MALEK
bagi aku la.. kalu graduate dari UitM atau ITM.. sah memang budak bangang jer yang masuk sini..khalas.. Sebab apa? sebab dah tak leh nak pi mana dah.. nak masuk sana pun tak leh, nak masuk sini pun tak leh.. aleh2, nak bagi nampak baguih jugak drpd masuk maktab..maka ITM adalah tempat terakhir nak apply..

 jadi kualitinya sama dengan budak2 poli... sembang kemain pandai..tapi kualiti kerja memang hampeh dan mcm pelir lepas pancut jer.. lu tau tak pasal, syarah dan makna peribahasa "macam pelir lepas pancut tu"? kalo tak paham, aku nak labon dalam thread yang lain.. malleh aku nak surah kek sini.. on SATU CALON ANUGERAH HASAN MALEK
Anonymous

on 11/8/13
UNIVERSITI DIRAJA
BATIK TERPANJANG
----------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lagi adun pkr keluar parti. Aku da kata da. Ni la akibatnya kalau ambil calon yg jadi ahli selepas pru12 2008. Ahli ahli dari zaman reformasi ditolak hampir keseluruhannya. Alasan dah tua, tiada ijazah luar negara, tiada pangkat panglima, doktor. Nah ambil. Sebab itu mb selangor bersuara selepas pru 13 mengatakan dia dari zaman reformasi. Maksud cukup tersirat. Ertinya ada ahli baru mahukan kerusi dan perangai umno. Ini lah yang jadi. Ini baru adun sabah. Lepas ni pasti ada adun semenanjung pula. Calon pru yg ada jawatan tapi kalah pru senyap belaka. Tolak lagi ahli lama yang membawa pkr. asal parti ini mewakili golongan bawahan tapi akhirnya menjadi seperti umno. Elitis kononnya

Tanpa Nama berkata...

budak poli kurang kurang tahu jugak buat kerja brader.. tk banyak cakap kerja jalan.. uitm apa ada brader.. mulut je besar pongpangpongpang satu haram kerja tk boleh buat. pengalaman aku kerja dengan budak uitm.

Tanpa Nama berkata...

BODOH. AKU BEKAS PELAJAR MEKI UITM. RESULT SPM AKU LEBIH BAIK LA DARI KWN2 AKU YG MASUK U LAIN. RAMAI BEKAS PELAJAR MEKI UITM RESULT SPM DIE 9A. LU ORANG JE BODOH. PELAJAR MEKI UITM LEBIH BAIK DARI U LAIN. KAH KAH KAH. KALAU BODOH BERTANYA DULU. JANGAN MENYALAK MACAM ANJING JE.

Tanpa Nama berkata...

itm saje ke yang macam itu? semua unibesiti lain di msia ok ke? bagi aku la, taraf unibesiti2 msia setaraf itm je. lu belaja unibesiti mana?

Tanpa Nama berkata...

Kualiti macam budak Poli? Serius aku rak setuju! Aku budak Poli PSP, kenapa skang aku boleh jadi network engineer dalam keadaan aku masih lagi memegang diploma bukan ijazah?

Faktor asal bukanlah ijazah atau diploma atau apa benda yg fuckyeah, tetapi adalah samada pelajar yg masuk belajar itu benar benar ingin belajar atau sekadar "masuk ambil diploma/ijazah utk dapat kerja bagus".

Aku berhadapan dengan ratusan lepasan Poli dan U, pointer memang cun, tapi kerja macam babi. Tak ada daya thinking yg tinggi, malah kerja nak kena suruh baru nak jalan kerja.

Apakah mereka belajar hanya sekadar nak dapatkan segulung ijazah atau diploma atau sijil tanpa bersungguh sungguh memahami apa yg mereka belajar?

Hasrul Affandi a.k.a CarbonizerFreak berkata...

Jgn la kaitkan poli..kebanyakkan menteri2 yg bangang bukan belajar dari poli pon...sume grade oversea..paling cikai pon UM...

no no no umno berkata...

Jeremmy malajad tu tokey lembu.......tak kan tahu perangai lembu......ukoh tu memwng pukimak....kasi racun je lembu lembu dia tu.......hehehehhehehe

wak seganlah nak selak berkata...

Uniobersiti ke tu lah agaknya....makan donut jadi batik....buat batik tak dqpat tidur...twk dapat tidur senam 46 jam.......dalam 46 jam....tengok cermin..cermin pun kata...WAK SEGAN LAH NAK KOMEN......heheheheh

Tanpa Nama berkata...

duhh!!! batik terpanjang nie apa kebaikan dan kelebihannya? kalau panjang kotey wa tahu ahh kelebihan dia.. &^%*$%^%$!!! ahhh!! bangang bertingkat-tingkat!!