Khamis, 28 November 2013

KENYATAAN DARI LOONDON






LAPORAN BERITA DARI LONDON

Tim mencari Aishah masih lagi menunggu di kota London. Kami menginap disebuah hotel tidak berapa jauh dari Victoria Station. Dalam pusat kota.


Cuaca antara 6-7 celsious.

Cik Gu Kamar kelihatan  selesa cuma awal kelamrin bilik Cik Gu Kamar ditingkat tiga lalu kami memohon pindah ke tingkat bawah yang lebih rendah.  Tentang makana tidak ada masalah.  Kelmarin kami makan di Restoran Bangla.

HARI INI
kami berharap akan dapat bertemu dengan ketua polis yang mengetuai siasatam kes ini. Kami ingin menyampai suratkan Cik Gu Kamar kepada pegawai polis ini untuk disampaikan kepada Aishah. Kelmarin pegawai polis ini berada diluar kota.


Sekian - jam 7.37 pagi london

-------

9 ulasan:

adi berkata...

all the best bro!

Tanpa Nama berkata...

Wa x phm la bro! Dah empunya diri yg merelakan dri jd hamba,nape nk kecoh minah sorg ni?30++ tahun jd 'hamba'....tu bukan 'trpenjara'...tp serunukkk (arwah amad nisfu cakap!),ni pandangan pribadi wa je..xda kna mngena dgn ameno,pkr,dap & pas!

Tanpa Nama berkata...

Macam mana Aishah yang cun lagi bijak bistari boleh dipukau oleh seorang pemimpin yang penganut Maoist sehingga menjadi 'hamba' selama 3 dekad? Sulit yang orang rasional untuk menerima berita sedih ini. Kalu kepukauan terhadap Aishah begitu menebal sulit agaknya beliau boleh kembali kepada normaliti melainkan ada kuasa istimewa yang boleh menuetralkan kuasa pukau/indokrinasi itu, jika ada pasti mengambil masa yang lama. Kes Aishah kes luar biasa sekali.

Mimpi berkata...

Bangla sana educated...london ambil..sini bangla...bengap...umno ambil....siapa lagi bengap..

Tanpa Nama berkata...

Apa yg nak pelik, kes aishah ni mcm bnyk kes penderaan suami pada isteri , dah sepak terajang masih tak lapor dan dah lapor pun balik semula pada suami, alasan anak2 tetapi anak pun kena pukul jugak dgn bapak, patut lari selamat kan anak, jika sayang anak, ni nak bersama tinggal lagi. Mcm ini lah apa jadi pada aishah, ada mentally and psychological torture.polis uk pun masih mencari apa sebenarnya 'invisible handcuffs' diaorng ni. Ambik iktibar sbb perkara ni berlaku dlm masyarakat kita mgkn orng yg terdekat dgn kita, tapi dlm bentuk seksaan dan deraan mental yg lain.

Tanpa Nama berkata...

Sorri kawan, Bangla bijak. Lama-lama dan ramai-ramai nanti dia orang akan takeover Oommnnoo dan Malaisia. Lepas tu orang Melayu jadi Bangla pulak...kih...kih...kih...

Kawan tt berkata...

Lu banyak jahil lah pasal politik...ini bukan politiklah choi..ini pasal kemanusian...ini pasal membetulkan kesilapan...ini pasal isu ini daily telegraph sudah grape awal.....ini pasal mau challenge itu media prima..mau bagi dia tau..yang jaga media itu tala guna satu sen....ini juga pasal serunnnnukkkkkk..maaaa.....kawan lama sudah jumpa...lu luggilah .hidup.......mana ada polotik.....ma....hidup lagi bawah tempurung umno...hidup lagi.....

Mimpi berkata...

Manyakkkkkkkk setuju saya.......hehehheheh......isi ngv sana selayang...itu mangala senyum salam....lu balas lu siap.....balance sen tak lak pulang....hahahahhaa.....mangala sudah pandai main ini bumiputera punya game.....hahahahhaha...saya manyakkkkkk setuju sama lu.......hahahahahha

nor abdellah samad berkata...

bawak balik..siann ke dia saloh jalan