Ahad, 29 Disember 2013

TAK SUKA BOLEH BLAH








YANG MANA SATU IDAMAN KALBU

kahkahkah hampas besar la kau tt! mula2 tu bulat2 aku pecaye ketua wanita yg bagi nasihat tu ialah minah slim gambar pertama.

lepas aku scroll ke bawah dan nampak gambar kedua barulah bulat kata hati aku minah bulat itulah gambar wanita penasihat sebenarnya. bila aku ulang baca nasihat si-bulat, baru aku terperasan ayat dia: ...menafikan usaha kuat yang dibuat kerajaan untuk melahirkan suasana yang bebas dan harmoni di negara ini.

 hallamak! si-bulat pikir tugas dan tanggungjawab kerajaan mana2 negara cuma melahirkan suasana yang bebas dan harmoni je ke? melahirkan ekonomi yg efisyen, tip-top, bebas-rasuah, people-friendly dan bebas dari ancaman bankrap semua tu bukan tugas sesuatu kerajaan ke? 

melahirkan sistem pentadbiran yg telus, ikhlas, credible dan responsible bukan tanggungjawab sesuatu kerajaan ke? patutlah si-bulat dan kuncu2 dia tak kesah satu sen pun bila ketua audit isytihar banyak pejabat kerajaan beli barang harga 1rm bayar 10rm!!! kalau kat negeri kapir makan babi mcm on BERGULING GULING
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 12/29/13






------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masa negara banyak duit, korang kaut ambik rasuah, bagi kroni dan belanja melancong naik jet sana sini. Bila duit dah nak kontang dan hutang negara mencanak-canak sampai tahap lubang hidung, korang halau rakyat keluar pulak.

korang ingat ni negara emak bapakkkk korang ke?

Tanpa Nama berkata...

main halau-halau mintak aku blah ni, apa hal? aku ni duduk kat malaysia ker kat israel?

rumah kayu ni bapak aku beli, bukan bapak dia bagi. tanah sekangkang kera ni bapak aku beli, bukan bapak dia bagi. Bapak aku yang angkat senapang tembak orang putih masa bapak dia bersenang-senang mengongkek di rumah.

apa hak yang ada pada dia nak halau aku blah dari malaysia hanya kerana aku tak suka umno?

Tanpa Nama berkata...

Aku suka wanita2 bodoh terus berada dlm UMNO ni.. dgn adanya mereka, senanglah kita terus ada modal untuk menghasut.. mari kita banyakkan lagi wanita2 bodoh cenggini.. jangan sesekali kita mengubah pendirian mereka.. lagi buntal lagi bodoh, lagi gedempol lagi hodoh.. kita kene sayangi mereka serta berterima kasih kerana bodoh mcm Harun Taib.. sepatutnya Harun Taib tu masuk saja UMNO, entah camana PAS masih bersimpati seolah Harun Taib tu nabi la pulak..

Tanpa Nama berkata...

Macam buah durian, rupa luaran kita dah tahu itu durian busuk!. Itu sebabnya ketua UMNO dari atas kebawah memang tak berkualiti sebagai pemimpin.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Banyak wanita umno mcm puki....atas nga nga...bawah nga nga....kalau nak tiga lobang...wanita umnolah jawabnya.....kalau nak selobang....dibaginya tiga lobang...tu yang ramai cacat mental lahir dari darah umno ni...kesian......ramai sewel dari normal....ini..kalau mabuk ni cuba tanya okey ke....normal beb...normal......hahahahahha....

Tanpa Nama berkata...

kalau menteri cap ayam, ketua bahagian lagi la. bodoh bertingkat2. bagus jugak ramai pemimpin umno yg bodoh2. senang rakyat nilaikan