Sabtu, 18 Januari 2014

KANG KANG KONG








DARI FACE BOOK


Umno cuba mematikan isu kangkung sehingga menyebabkab Najib dicemuh rakyat. Tiba2 Kangkung jadi senjata tajam menusuk hati orang2 Umno. Tetapi sebahagian ahlinya berfikir cara kangkung telah berhimpun, menyebabkan kangkung terus jenaji Najib dan Umno. Apatah lg yg berkerumun tak seiring dgn nama himpunan. Amacam?
Like ·  ·  · 32 · 26 minutes ago · 


KANG KANG KONG
KANG KANG KONG

KANG KANG KONG


-----------

9 ulasan:

Awanama berkata...

Sekim Pembahalol bangsa melayu sudah mulai gagal akibat jenuh kunyah KANGKONG bagai Kambing dan Lembu.

Tahniah Melayu yang berotak manusia !!!!

Awanama berkata...

berhimpun ramai2 ni tak takut jadi bughah ka

Awanama berkata...

hebat juga eeee dalam hal ni.TT tak nak komenkah eee sedang menghasut tu.....kah....kah....kah....

Awanama berkata...

deme kencing gambor dan hantor simbol taik kat pemimpin PR tak ada pulok deme bising2. Kalu dah eeee tu, dia punya belit melayu pun kalah...

Awanama berkata...

Masih ramai Melayu Kuno ni hidup di Malaysia. Lebih sedih, umat negrito atau org asal pun lebih cerdik dari Melayu Kuno walaupun mereka hidup dalam hutan dan tidak bersekolah. Melyu2 Kuno ni bangang tahap haramjadah mana pun gua tatau nak cakap apalagi dah...hinggakan hardcore UMNO Bloggers pun dah mula mengutuk Najib tanpa henti lagi dah..

Unknown berkata...

nampak gayanya, KANGKUNG akan dipupuskan dari bumi malaysia ... ia akan menjadi setaraf dengan ganja, daun ketum .... akan ada undang-undang untuk mengharamkannya ..... kah..kah..kah...!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ramainya....berubah hati ini...lepas ni aku pun nak join lah himpunan kangkung ni...kagum sekagum kagumnya...uweeekkkkk.......palat siapa yang selit kangkung ni...ini mesti rosmah punya ni........sedapnya hingga menjilat puki......hehehehe.......kalau mcm ni punya himpunan...jual air pun rugi.....baik jual topeng...boleh cover malu.....haahhaha

Awanama berkata...

mamak sedang mengkangkungkan orang melayu supaya berperang dengan orang cina.mustahil orang melayu tidak kenal mamak mandaliar kuttu

Awanama berkata...

KITA NAK HIMPUN DAN TURUN DEPA KATA BUGHAH. MANA PI MUK FI BER FAK WA FAK WI? TAK MAU KATA BUGHAH GAK KA? MUFTI KANGKONG