Isnin, 3 Februari 2014

LAGI KERENAH EEE





Video Teresa Kok Akan Disiasat - Polis

KUANTAN: Polis akan menyiasat klip video berbaur sindiran sempena Tahun Baharu Cina yang didakwa membabitkan Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok, yang tersebar luas dalam laman 'Youtube' sejak Isnin lepas.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... BERAPA EKOR EEE DISINI?..kah kah kah..
kah kah kah...LAGI EEE BUAT KERENAH.... kah kah kah
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

--------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada eee yg jenis islam..ada eee jenis hindu..

apapun, bukan susah nak teka dan kenal mana jenis eee ni..

ada orang india yang bukan jenis eee, ini india kita boleh buat sahabat.. banyak orang india marah bila disebut keling.. sebenarnya sebutan keling ini memang maksudnya "mendalam" ataupun "makan dalam".. ada orang india yang berperangai serta berkarenah baik, dia bukan dikelaskan sebagai keling ataupun eee.. sungguhpun ramai mamak di sekeliling kita, ramai juga yang bukan jenis keling.. keling pada pandangan orang melayu ialah suatu "jenis" perangai dan perlakuan yang tidak disenangi.. jangan pening pulak yer.. ada melayu betul2 melayu, tetapi berperangai keling.. jika berperangai begini, ia tetap digolongkan dalam kumpulan eee walaupun dia melayu tulen.. cuma agak susah nak cari melayu tulen jenis eee.. ada tu memang ada..

Nazrio berkata...

ini mesti camera utusan dan camera tv3 ambiK gambar pukuL foto eeeeee ni...sebab tu camera man camera girL ambiK sambiL baring ...bagi membesarkan dan mendauLatkan kutty...angLe fotO cukup penting untuk memBESAR~BiG KAN KAUM KUTTY...GAMPANG BETUL...!!!

MONOLOG BISU berkata...

Mandrin tak pandai melayu cakap pun sikisti sikisti ada hati mau translater....pui.....pundek punya keturunan ni....kasi blajar skolah tinggi tinggi lah listen listen listen punya kaum....yenadei......bodoh tapi gila kuasa punya pundek padukang eeeee....sedarlah wei bumi putera rocker........

Tanpa Nama berkata...

Eee mmg bijak, ngaku melayu 100% tapi buat hal dgn cina. Senang crita, bila melayu gaduh dgn cina, eee cuci tangan.....senang hati sbb diaorg budak baik kah kah kah

ANJEM CHOUDARY ADALAH SEEKOR MAMAK EEE berkata...

Eee selalu buat kacau dan memalukan umat Islam bukan sahaja di Malaysia tetapi juga di Britain. Di Britain, ada seekor Eee Mamak yang bernama Anjem Choudary, seorang pengganas yang berasal daripada Pakistan. Di India juga ada ramai Eee yang membelot dan menoyokong keganasan. Di Malaysia Eee ini dipanggil MAMAK.

Tanpa Nama berkata...

TT, kau dan EEEEE.. sama saja. Aku komen pasal EEEEEE..langsung kau tak publish aku punya komen. Aku sangat masak dengan perangai EEEE...ni sebab aku tinggal di negeri EEEEEE paling ramai. Kau takut ke dengan EEEEE... kalau macam ni kalau aku jalan-jalan kat KL, aku jumpa EEE dengan kau aku ketuk kepala TT dulu...Kah..kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

EEEEEEE............

Jijik lah !!!!!!

BABEEEE berkata...

9 orang didalam gam ar ini hanya 1 orang yang paling kanan sekali nampak sedikit macam Melayu. YANG LAIN SEMUA CONFIRM EEEEE MAMAMK PUNDEK PARIAH. TT, bila you jumpa EEE, you tanya apa bangsa mereka, tanya mereka samada mereka berbangsa India. Mereka akan mengamok. Jika you tanya samada mereka adalah keling, mereka sudah tentu akan mengamok.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Tak ada ke "Anugerah Eee Paling Hodoh Akhlaknya" tahun 2013? Mungkin juga "Anugerah Gagak Gempita" lebih sesuai.. Anugerah ini akan dipersembahkan oleh TT kebawah duli Raja Sweden supaya satu dunia tahu kewujudan eee patut dihargai sifat2 anjingnya utk carimakan dgn cara membodek dan buat kacau ghapla...

MONGGOL berkata...

Kejelobak ke jolobuuuu.....tuai padhi tiga tangkai....kek tompat den dio ngaku melayooo....sudah lamo menjadi bangkai
Kejolabak ko jolobuuu...tuai padi antara masak...muko hitam banyak buluu....mengaku kelinnnng ooohhhh mungkin tidak..
Ke jelobak kejolobuuu....habih rotan akar pun jadi.....bangsa paria tak tau malu...dari hamba abdi hinggalah mencuri.....ke jelobak ke jolobuuu.....masak lomak cili api......depan eh cakap semanis maduuu...belakang pusing tikamnya kita hingga mati.......paria keling mahathirisme gen 2.....bikin panassssss.......