Sabtu, 1 Februari 2014

SATU LAGI PENCERAHAN KAJANG





SURAT DARI KAJANG

HANYA KANAK2 MENGHARAP SUPERHERO 
Salam kepada Tuan TT, minta maaf pada teguran saya kali ini, kerana saya amat hormat pada Tuan TT. Saya penduduk Kajang, dan sememangnya saya kecewa dengan apa terjadi. 
\
Ditambah pula saya diganggu selepas solat jumaat ketika makan di kedai tepi jalan depan Masjid Jamek Kajang oleh CC Lee yg mahu beramah mesra dengan saya ketika dia mahu mendapat undi pada election lepas.

Saya sangat kecewa dengan tindakan PKR, tapi saya lebih terkejut apabila membaca blog TukarTiub yang saya sukai ini, apabila 2-3 post cuba imply bahawa sesiapa yg menentang Anwar utk bertanding adalah mereka yg ada kaitan dengan towkay lendir. 

Pada post ini, saya mendapat jawapannya. Tuan TT berpendapat Anwar sesuai jadi MB utk menghalang UMNO dari buat hal kes tanah, duit dan agama di selangor. Maafkan saya, tetapi saya hairan pendapat Tuan TT kali ini sangat naive, apatah pula Tuan TT pernah duduk di luar negara. Tuan TT hidup di era 60-an, maka Tuan TT mesti tahu siapakah 2 on APA PANDANGAN YANG LAIN
Publish | Delete | Spam
firdaus m

on 2/1/14


-------------

6 ulasan:

foo berkata...

Poyo la mamat tu...blah la hang...

Tanpa Nama berkata...

Buang surat ini dalam tandas.

Nazrio berkata...

Ni BUKAN PENCERAHAN ...Ni PENGGELAPAN...MACAM DENGAR CERAMAH PAK LAH JERK...TAK TAHU MANA BUAH BUTiR, TAK TAHU MANA NAK PEGANG...MACAR SPEAKER SOUND BOX MASUK AYER JERK...

Tanpa Nama berkata...

Apa mamat ni meraban TT?? Takkan Anwar heboh nak jadi calon, dia dah meroyan mcm pelir x jumpa buret?? Gua terasa sadis sekali.. teringat aruah Johan Jaapar meraban dlm tv bila ada perbincangan yg memihak kpd pembangkang.. pada gua Johan ni mmg mcm mayat bergerak jer..fikrah nihil..

Tanpa Nama berkata...

Apa yang kamu bilang?? Aku ngak faham apa yg kamu bilang??!makin dibaca, makin pusing kepala aku?? Bengong ya kamu?? Kalau nak bagi ulasan pun, tak payah la berbelit belit.... Apa, kamu nak tunjuk kamu ni MELAYU sangat ko???? Piiiiraaaaaaahhhhhhhhh... Teruskan dengan poin dan fakta la.....

anti wan ji berkata...

Sedih dengan pandangan TT, BODOHNYA raja melayu sampai perlu diajar Anwar Ibrahim , tentang soal tanah ,kalimah allah etc:. Anwar bukan Godfather. 'Taktical' politik yang cuba dimainkan di Kajang adalah taktikal taraf sampah. Perlu Diingat juga, umno/barisan nasional merupakan master in politic di malaysia sejak 50 tahun lepas,sedangkan pakatan rakyat(PEMIKIR strategi pakatan) hanya bertaraf Diploma atau SPM je mungkin. buktinya pakar strategi Pakatan begitu yakin dalam pru 13 akan menawan malaysia , sedangkan pakar strategi UMNO DAH CONFIRM UMNO akan menang.dan fakta itu diketahui oleh ramai orang yang rapat dengan UMNO.Jangan anggap orang lain bodoh kalau kita sendiri tidaklah sebijak mana.