Isnin, 17 Mac 2014

KERAJAAN TIPU




Pakatan selar Hishammuddin kerana hanya jemput BN untuk taklimat MH370

Ahli Parlimen Kuantan Fuziah Salleh dari PKR hari ini mempersoalkan tindakan pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Hussein kerana hanya menjemput ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) dan tidak pembangkang untuk sesi perbincangan tertutup berhubung isu kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370.
Beliau berkata surat jemputan rasmi kementerian itu dihantar sendiri dan melalui fax berhubung perbincangan tertutup yang akan diadakan pada 18 Mac ini pada pukul 8.30 malam di Hotel Aloft, Kuala Lumpur.
"Saya merasa kesal kenapa wujud perkara begini, seolah-olah merendahkan anggota Dewan Rakyat lain

TAK SEDAR DIRI
Menang dengan tipu
Dapat undi 47%
Sedarlaaa ooooIIII


PAKATAN DAPAT 52%
KERAJAAN gerombolan
KERAJAAN HARAM
INI KERAJAAN TIPU




-------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, rasanya insiden pesawat MH370 ni sangat suspek lah...apakah bila terbongkar kebenaran nya akan membuat amat terkejut dengan sedemikian tindakan? inside job kah? mampu kah sebuah kerajaan tumbang disebabkan kegilaan terhadap kuasa dan kekayaan?

Ni bukan saja berdepan dengan rakyat Malaysia yg sentiasa diperolo-olokkan, tetapi, negara asing yg tidak duduk diam apabila diperbodohkan apabila nyawa rakyat mereka yg terlibat?

Apakan insiden projek hitam yg mengalami big-time failure...iaitu F.U.B.A.R?

Apakah dalang-nya akan mengejutkan kita apabila terbongkar? Tersangat berbaulah bangkai ni... Apakah ini akan menghancurkan Malaysia?

DIDI KOTA BELUD berkata...

Taik yang takder kentut..pasal apa si fuziah mau campur....biarlah ini mangkuk 42 % jawap....jangan ikut. Kang terjangkit hassmalik.....lek zi..lek...biar meke hassmalik kan diri sindiri....rakyat tau punya....

Tanpa Nama berkata...

Kapalterbang dah mendarat. Tengah tunggu kautim. Kah Kah Kah