Selasa, 20 Mei 2014

BERHUDUD DAN BERHADAD




84B
SEBELUM BERHUDUD
berhadad lah kamu
kah kah kah


BERHUDUD HUDUD
Golongan Muslim Liberalist dan Non Muslim yg mempersoalkan hudud dan menunjukkan permusuhan terhadap 'HUKUM ALLAH' ini sering menggunakan perlaksanaan di Pakistan, Afghanistan, Sudan, Iran dan Somalia sebagai indicator untuk mengatakan ianya zalim, tidak berperikemanusiaan, x adil dan pakej hodoh yg lengkap.

Yg menghairankan, mengapakah mereka tidak gunakan Arab Saudi sebagai bahan cemuhan? Tahukah mereka seorg cucu wanita King Saudi pernah direjam sampai mati kerana membuat pengakuan zina bg menebus dosa dan seorang putera Saudi dijatuhkan hukuman pancung kerana membunuh dan gagal rundingan permohonan maaf kpd keluarga si mati dan gagal rundingan wang tebus darah?

 Tahukah non Muslim dan Liberal Muslim juga, yg nabi pernah menghalang sahabat mengejar seorg yg mengaku berzina apabila x tahan direjam dan dihujani batu coz pd nabi tindakan dia lari menunjukkan dia telah menarik pengakuan. Tahukah anda, seorg wanita yg mengaku zina pernah disuruh pulang oleh nabi dan nabi tidak mahu on HUDUD BUATAN MANUSIA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/20/14

84B


--------

Tiada ulasan: