Sabtu, 23 Ogos 2014

HANYA SATU SANDIWARA







KOMENTAR
saperti kes bukit jenalik
saperti kes al-maunah
semua ini dpentaskan
arahan daulah terpedam

sama saperti gladio
sama saperi 9/11
semua diarahlan oleh deep state


Insiden Lahad Datu hanya drama, kata perwakilan PKR

Ahli Parlimen Lumut Laksamana Pertama (B) Mohamad Imran Abdul Hamid dakwa insiden pencerobohan di Lahad Datu hanya drama untuk berdepan dengan PRU13. – Gambar The Malaysian Insider oleh Najjua Zulkefli, 23 Ogos, 2014.Perwakilan PKR daripada Perak Laksamana Pertama (B) Mohamad Imran Abdul Hamid mendakwa insiden pencerobohan tentera Sulu di Lahad Datu tahun lalu hanya drama semata-mata untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Ahli Parlimen Lumut itu berkata, insiden yang mengorbankan 10 anggota keselamatan itu berlaku 3 bulan sebelum pilihan raya dan pernah berlaku sejak 1986, namun tidak ada tindakan sivil diambil Putrajaya.

"Tetapi pada 2013, pilihan raya akan berlaku, Lahad Datu dipaparkan, serangan dilaksanakan. Saya bercakap Lahad Datu merupakan sebuah drama tetapi selamat.

"Oleh kerana kita lihat ia berlaku 3 bulan sebelum pilihan raya iaitu pada Februari, tidak ada tindakan yang diambil sehingga masuk Mac (PRU13)," katanya ketika membahaskan usul politik dalam Kongres PKR di Stadium Malawati Shah Alam, hari ini.

KAH KAH KAH

woit
satu pembetulan
bukan drama laaa
tapi
sandiwaralaaaa

KAH KAH KAH






-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memanglah sandiwara.kalau tiada siasatan diraja itu semua sandiwara umno celaka!kah..kah..kah..

Umno celaka kena ingat,nak tipu rakyat kau boleh buat,tetapi bukan semua rakyat kau boleh tipu!kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Macam lagu bob marley je pok. Heheh