Ahad, 17 Ogos 2014

HARI HARI AKHIR SAEKOR KHALID





PAS kekal dalam Pakatan, serah 2 nama calon MB, Wan Azizah dan Azmin


PAS hari ini memutuskan untuk kekal dalam Pakatan Rakyat (PR) dan bersetuju dengan pilihan PKR untuk melantik DaDr Wan Azizah Ismail diangkat menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar Selangor.

Parti Islam itu bagaimanapun turut menyerahkan nama Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali sebagai nama calon lain untuk diangkat menjadi menteri besar.

"PAS tidak akan menuntut jawatan menteri besar Selangor. PAS juga menghormati semangat yang ada dalam Pakatan Rakyat dalam mencadangkan nama calon menteri besar Selangor.

"Sehubungan dengan itu, PAS sebulat suara pada hari ini bersetuju untuk mengangkat dua nama bagi menggantikan Khalid. Nama yang dicadangkan oleh PAS ialah Dr Wan Azizah dan Azmin," kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu di Ibu Pejabat PAS hari ini.
Dua nama itu kemudiannya akan ditentukan dalam mesyuarat Pakatan Rakyat yang dijadualkan berlangsung petang ini. – 17 Ogos, 2014. 

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-kekal-dalam-pakatan-serah-2-nama-calon-mb-wan-azizah-dan-azmin#sthash.tAZw3YxF.dpuf


KAH KAH KAH
i have nothing 
to say my lord
i rest my case
i'm orang asli biduanda
from jelebu
not from selangor 
darul faekah

KAH KAH KAH


----------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Xpalah.. setakat itu kemampuan yg mereka ada. Kita kene hormati kawan kita yg lembam. Sekali sekala dia buat perangai, kita kene jaga juga sbb pahala banyak dr Alloh. Bergunung2 pahala sedang menunggu utk dijihadkan.

Tanpa Nama berkata...

Dlm umno dh xde org cerdik. Rupanya dlm pkr pn dh xde org lain dh yg boleh angkat jd pemimpin. Wan azizah jd mb? Kahkahkah...elok lantik tt jd timbalan wan azizah la. Hahahaha....jahanam selangor.

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong hisyamudin.rais jd MB. Kenapa PAS x pilih hisyam. Selangor akan menjadi lebih ramai org x kawin

Tanpa Nama berkata...

Sempat jugak UG selit azmin,

FOUR WIRE berkata...

Sekurang2nya Wan Azizah ada Doctor... Presiden PKR.. Adun...dah lama bernuang dalam party.
Korang ada apa?...setakat ada lunai tp tak berkokok tu oklah you rest your word..wasting ampere hour...

Tanpa Nama berkata...

Sedihnya.....
Gagap dah nak melingkop......
Dah tak ada Gagap lagi......
In end good going up
Evil going down.....
Kah....kah....kah

Tanpa Nama berkata...

Sedihnya.....
Gagap dah nak melingkop......
Dah tak ada Gagap lagi......
In the end good going high
Evil going down.....
Kah....kah....kah

Tanpa Nama berkata...

BODOH PUNYA PKR ....DUA NAMA DARI PARTI SENDIRI PUN TAK BOLEH TERIMA...ITU MENUNJUKKAN PKR PARTI GILA KUASA....SESAMA SENDIRI PUN TAK BOLEH PERCAYA...BANGANG....

Tanpa Nama berkata...

hari-hari din ayam......
bila pula?.....
kah...kah....kah....

Unknown berkata...

saya percaya wan azizah bukan bodoh. wan azizah seorang doktor. belajar kat luar negera. sudah terlibat sekian lama dalam arena politik malaysia. belum ada rekod salah guna kuasa, pecah amanah atau rasuah. bebas daripada skandal. tabah menghadapi cabaran. aku yakin wan azizah boleh menjalankan tugas menteri besar selangor.