Sabtu, 6 September 2014

HABISKAN BOOREEEH





HABISKAN BOREEH
tt betul. tak berguna semua spr, speaker, bazir duit sana sini kalau akhirnya sultan yang tentukan. lebih baik dari awal sultan pilih saja nama yang layak. ikut mood sultan la pulak masa tu. kalau mood ok dia pilih la mana yang dia nak. tapi? ada tapi la pulak. wujudiah sultan tu sendiri dah membazirkan duit&mengabihkan bogheh...

kalau sultan2 ada kerja sendiri, pergi kerja naik myvi, lalu tol bayar dengan duit poket sendiri, beratur di tol macam orang lain, pergi hospital gomen kalau waktu sakit perut, anak sultan kawin di dewan orang ramai, anak sultan kena apply loan mara juga.

mengaji di dalam Negara jugak, rumah sultan di taman perumahan jugak, beli ikan termenung di pasar jugak, boleh ngajar kitab jadi imam, ngajar mengaji jadi tukang mandi mayat boleh talkin boleh tahlil dll.......baru layak dipanggil amirulmukminin. aku takda kuasa. cuma aku boleh sedarkan orang ramai yang rakyat di Negara ni sebenarnya boleh hidup senang lenang. tapi terpaksa merempat selama mana sultan2 on SUARA SAEKOR KANG KONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 9/5/14



----------

4 ulasan:

Saiful berkata...

Pi la blog brader cukong ni..blh tgk cukong kwn ngan sapa..cukong blh bersantap lg..hidup melayu.. Pi blog ni keehuachee.blog spot..gambaq najib..tan sri...sri datuk2
.amoi muda pun berlambak dpt datuk dah..minah rempit ada dpt..kah222..pi la blog dia..ni..

Tanpa Nama berkata...

Apa yamng ditulis emmang benar belaka..

Free loding punya pasal tak tau susah senang rakyat marhaen,,
Nak.tak pernah dan perlu risau untuk buka masa esok hari,,sebab pagi esok semua pembayar cukai sudah keluar mewredah segala anar untuk mencari rezeki yang di sedut balik sebagai cukai untuk membela free loader ini..

Jadi mereka ini apa tau susah rakyat marhaen..Kalau nak kongkek,minum air tapai,casino semua pun rakyat tanggung ..

Kita Perlukan SPR dan speker tapi yang satu lagi menjadi isu nama utama di sini tak perlu ada,,,Jimat cukai,,perjalanan pentadbiran institusi rakya akan bebas..
Free loader dalam isu ini "Pernah jatuh tergolek dog kerana mabuk" di bukit tinggi pub,,kata seorang taulan yang ada di tempat kejadian..

sistem free loader perlu di rungkai kembali..

Tanpa Nama berkata...

Betul betul g mau sangat ampu sultan pigi jadi kuli sultan laaa

Tanpa Nama berkata...

Kalau org melayu hina sultan maka melayu tu dinamakan melayu beruk.kalau bukan melayu hina sultan boleh berambus dr sini.