Ahad, 14 September 2014

WAHAI BANI MELAYU





WAHAI BANI MELAYU

lihat betul betul
padangan puas puas
berlaku jujur pada diri
lihat sekali lagi gambar ini
adalah ini sosok melayu

I REST MY CASE MY LORD

Jangan peduli cakap melayu

September 14, 2014
Jangan pedulikan suara orang Melayu, jangan pedulikan suara orang UMNO, jangan pedulikan suara orang Islam.
Untitled-1PETALING JAYA: Zainuddin Maidin hari ini menyatakan  Najib Razak mesti dengar suara Idris Jala mengenai tuduhan Akta Hasutan kepada pensyarah Universiti Malaya (UM) Azmi Sharom.
Sindir Zainuddin dalam blognya hari ini, ini kerana Idris Jala adalah Menteri Kabinet yang berpengaruh di dunia kewangan serta telah disenaraikan oleh Bloomberg antara 50 tokoh paling berpengaruh dalam bidang Koporat Bank dan sebagainya di dunia.
“Jangan pedulikan suara orang Melayu, jangan pedulikan suara orang UMNO, jangan pedulikan suara orang Islam kerana jika tekanan membantah tindakan di bawah Akta Hasutan 1948 telah semakin hebat terutama dari Guan Eng yang maki KPN, Ambiga, siswa bukan Melayu dan ramai lagi tidak didengar, maka populariti Datuk (Najib) akan merudum,” katanya.

KAH
 KAH KAH
woit
nak setuju pun susah
zainuddin mydin ini keling
buat apa dengar cakap keling
tak tahu apa ajenda keling ini
dari zaman kesultanan melaka lagi
keling keling dah bikin kacau

keling yang baik
ialah keling yang dah mati

KAH KAH KAH





----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Dia ker, Mahati ker semua mereka itu dari satu kilang, kalau nak dikatakan dari buluh mereka semua dari rumpun yang sama ... Aku pernah tengok batu hitam, kacang hitam, kucing hitam, orang hitam dan ayer hitam. Orang yang bernama Hitam pun ada... Osman Hitam,Musa Hitam dan-banyak-lagi Sebenarnya dia nak kata sultan dan raja-raja kita itu malas ... tapi tak berani .. takut kena jual dan buang negeri dan takut kena tarik Tan-Tin-Tunnya ... ......

Amuraria berkata...

ingat'erection' punya mangkuk ! satu dunia dah tahu, ABU !

Awang berkata...

Athies pelarian telah kembali melalak... dan sejak bertahun aku tak pernah jenguk blog ni... kerana dlm Hadith ada larangan menyapa n menjenguk insan manusia yg bertopengkan iblis seperti ini... manusia yg mengadu dombakan Insan Betul dgn barisan hipokrit (ubn n pkr n komunis)... tunggu lah barisan simpaties Isis di malaysia akan melenyapkan kamu dari bumi m'sia termasuk golongan kpr n munafiq pada agama dan yg menyeranah ulama... Mereka yg di di 'chop' kan qaeda 2, dan pengganas oleh barat n musuh agama aspecialy nya golongan athies...

Awanama berkata...

Kah...kah...kah
Lu jenis gila babi..
awang loceh....