Jumaat, 5 Disember 2014

SIAPA ORANG JAHAT INI?







Rosmah: Tolong lindungi saya dari orang jahat

Rosmah Mansor hari ini menggesa NGO yang didanai kerajaan agar lebih celik IT supaya mereka boleh melindunginya daripada "orang jahat".



"Awak semua eloklah ajar mereka IT, supaya mereka boleh jawab balik orang-orang jahat ini," katanya sewaktu berucap kepada lebih 1,000 peserta satu program kemahiran hari ini.

"Kalau sekadar bersama saya dan bergembira, tak bolehlah.

"Bersama saya bermaksud awak kena lindungi saya, tolong berdiri di depan saya dan lindungi saya," kata suami perdana menteri itu
.


KAH KAH KAH

woit
siapa orang jahat ini?
adakah muhyiddin?
adakah zahid hamidi?
adakah bung moktar
adakah hasan malek?
atau
orang jahat ini
budak itam di PD

siapa budak itam itu?

KAH KAH KAH


----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila datang suatu berita dari Lahanat , periksa lah berita iru kemungkinan Lahanat itu lah Lahanat sebenar nya.

Mamak , kari kepala Lahanat satu !!!!

Stupid University berkata...

Bodoh! Dengan segala macam undang-undang dan polis gangster masih lagi takut? Kah! Kah! Kah! Nak pelincir ke? Kah! Kah! Tanya lembu-lembu tu! Kah! Kah! Kah! Buat-buat kiut pulak!

Tanpa Nama berkata...

Budak hitam tu bukan budak hitam negro afrika amerika,tapi budak itam tu negro itam malaysia anak zain.kah..kah..kah..

DD KAYBEE berkata...

Gilo koh nak backup badaki ni..kalau jadi gollie..kompom malaysia menang....3 orang bolum tontu dapat tutup bau taik palat dio ni...ku semangat....copot jantung makkkkk.....

Tanpa Nama berkata...

tak kiut la panggil budak itam tu "budak itam". dia eksotik TT.. elok panggil "ebeni xxx", kiut sikik utk gerombolan yg pandai inglis-menglis ni.. gerombolan buat sangap saja kes ni.. sebok ngan kes jubur sepol berbanding
ebeni xxx yg kiut ni..