Rabu, 18 Februari 2015

BERTAHAN DI JUBUR SAIFOOL




KOMENTAR
mengikut maklumat
peguam latifah koya
shafee ini ada bersama saifol
ketika saifol meminta
biasiswa dari najib razak

i rest my case my lord





Saya tidak akan kenakan Anwar walaupun atas arahan Najib, kata Shafee


Menafikan dakwaan wujud konspirasi politik,  Muhammad Shafee Abdullah berkata pada satu forum malam tadi, beliau tidak mempunyai niat untuk sengaja menghumban i Anwar Ibrahim ke penjara walaupun jika sekiranya disuruh oleh perdana menteri.  
 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-tidak-akan-kenakan-anwar-walaupun-atas-arahan-najib-kata-shafee#sthash.l9uz1wYX.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ini namanya
auta kee ling
kah kah kah
dah mula rasa bersalah
ini kerana najib
akan lingkup
tak lama lagi

APA PUNYA LING

-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.tak payah salahkan orangla bhaii!!salahkan diri sendiri!!orang bagi peluang untuk bertaubat!!tak hendak!!ulang perbuatan yang sama!!ada video cina doll lagi!!
2.musuh selalu kaji kelemahan!!rupanya anuar ni banyak kelemahan!rasuah!liwat!zina!nasib badanla sebab sipol tu buat aduan!!kalu cina doll pun buat aduan!!mati kering dalam penjara leeee jawabnya!!!
3.agaknya sebab tu ko tak mau jadi ahli politik bhaiii!!ko lagi banyak buat salah!!dari segi agama sampai ke isu moral!!ishhhhhh!!!ko dah bertobat ke bhaiiiiii!!!atau ko nak salah orang jugak dengan dosa-dosa ko tu!!!
4.bodoh punya olang!!!salah sendiri nak salahkan orang lain!!

keling botol berkata...

Anwar didakwa oleh Ketua pendakwa yang tidak sah disisi undang2. K.Pendakwa sebenarnya direhatkan kerana kes akuan bersumpah yang bohong oleh lidah biawak. AG dan K. Pendakwa sepatutnya di tangkap dan penjara 20 tahun kerana mengamalkan undang2 secara salah.