Jumaat, 6 Februari 2015

SUAMI PUNYA ANGKARA




KESAH DI BELAKANG KELAMBU 

DEAR MAZA

maza... you ni
tak tau
nanti suami aiii
marah... ini bomoh
suami aaii punya arahan
kah kah kah


Jangan biar Najib pakai pakaian Hindu, 

kalungan bunga, kata mufti Perlis 

Mufti Perlis yang baru dilantik semula,  Mohd Asri Zainul Abidin, meminta penasihat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak lebih tegas dalam menjaga batas yang ditegah Islam ketika pemimpin nombor satu negara itu perlu menghadiri majlis keagamaan bukan Islam.
Beliau dilaporkan berkata di dalam Sinar Harian hari ini, penasihat perdana menteri perlu bertegas kepada penganjur program berkenaan demi memelihara kesucian agama Islam.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jangan-biar-najib-pakai-pakaian-hindu-kalungan-bunga-kata-mufti-perlis#sthash.bhNZXtBo.dpuf




KAH KAH KAH

woit
hang ingat senang
nak dapat 73 bidadari
susah woooi
tak leh makan coklat
tak leh usik anjing
tak leh ucap selamat dewali
tak leh VALENTINE
kah kah kah

apa yang boleh
berzakar  boleeeh
kah kah kah

APA PUNYA ZAKAR




------------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Budak Bahalol ber gaya Dewa Khordhing ghell bernama Dewa Chafatty....

Awanama berkata...

mau kena pecat lagi mufti ni... isk... isk... isk...

Awanama berkata...

Majlis da setel br nk tegurrr! Eh..apa kabar ulama2 muda umnu? Kahkahkah!

Awanama berkata...

Dulu Anwar pakai juga, siap pakai nandek dan ambil berkat dari api. PAS senyap je. MAZA pun senyap juga.

Awanama berkata...

Tanpa Nama 2:47
Bodoh ! Kalau Anwar salah, nak biar kan Najib salah juga. Apa punya tur la

Awanama berkata...

Cara komen macai umno...perbndingan yg sengaja dada2kn....kalau dah salah trima ajelah, jangan dulang, kalau ye pun anuar ada buat, ia tk jadi halal, haram tetap haram lh

Awanama berkata...

2.10 ptg..
Bukan kali ni aje dah tegur. Dari dulu dah banyak kali tegur.

Undi punya pasal, mana nak ingat.

Awanama berkata...

Biasalah ahli politik...dua2 nak sokongan....peduli apa depa tu...janji masuk...yg rakyat nak bergadu buat apa...depa bleh minum teh bersama..gelak bersama...lepasa kutuk sama2..rakyat yg merana

Awanama berkata...

Kalau dh jahil agama itu lah jadinya... Bapa borek anak rintek.......Tuan penasihat 30%...

Awanama berkata...

Sokong Pak TT.